Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Виховна взаємодія [50]
Позашкілля [21]
Психологічний супровід [27]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 14:14

Головна » Статті » Виховання і розвиток » Позашкілля

Методика проведення занять гуртка «Юний журналіст
Методика проведення занять гуртка «Юний  журналіст

Шушура Ольга Олегівна,
вчитель російської мови та літератури, спеціаліст  ІІ кваліфікаційної категорії

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 90 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 13-б
Телефон: 769-80-39
E-mail: school90zp@mail.ru
Сайт: school90.at.ua

Директор Волик Людмила Олексіївна


Провідна педагогічна ідея досвіду: Однією з важливих функцій сучасного вчителя є виховання особистості, що прагне до максимальної реалізації своїх можливостей, здатної прийняти правильне рішення в життєвих ситуаціях, готової до полноцінного спілкування з людьми, різними по соціальній групі, освіті, віку. Заняття гуртка «Юний  журналіст» допомогають виховати саме таку особистість.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Одним із першочергових завдань освітньої діяльності  є запровадження компетентнісної освіти. Заняття гуртка «Юний  журналіст» сприяє розвитку комунікативної компетенції учнів. Діти вчаться вирішувати мовними засобами ті та інші комунікативні задачі в різних сферах та ситуаціях спілкування, вчаться володіти усіма видами мовної діяльності, закласти основу культури усної і письмової мови. Це співвідноситься з реалізацією виховних завдань по формуванню соціально-активної особистості, орієнтованої на сучасний світ.
Учням пропонується пізнати основи журналістської справи, побувати в ролі журналістів, проявити творчі здібності і комунікативні якості.

Науково-теоретична база досвіду:
Роботи Левітової О.М., Мартинчук Н., Бойчук І.

Стисла анотація досвіду:
Всім відомі основні етапи уроку, але заняття гуртків не завжди ефективно будувати по загальній схемі. Для занять гуртка «Юний  журналіст» пропоную наступні етапи:
1. Організаційний момент, що характеризується зовнішньою і внутрішньою (психологічною ) готовністю учнів до заняття.
2. Теоретичний етап.
3. Практичний етап.
4. Підведення підсумків.
5. Індивідуальна  практична робота.
У досвіді пропонується розглянути окремо кожен етап, форми роботи, роль вчителя і учнів на кожному етапі заняття.

Результативність впровадження досвіду:
Учасники гуртка неодноразово ставали лауреатами та переможцями районних, міських та обласних конкурсів юних журналістів. Силами учнів в учнівському самоврядуванні діє прес-центр, випускається шкільна газета "START!!!"

Репрезентація:
Презентація досвіду може бути представлена на засіданні районного методичного об’єднання класних керівників; на семінарі, як обмін досвідом з керівниками гуртків з інших шкіл.
Категорія: Позашкілля | Додав: kommun2 (29.01.2014)
Переглядів: 953 | Теги: індивідуальна робота., практичний етап, етапи побудови занять, гурток, теоретичний етап, Комунарський, журналістика | Рейтинг: 2.1/36
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024