Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Технології та управління [44]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 04:28

Головна » Статті » Технології та управління » Технології та управління

Забезпечення умов для безперервного підвищення педагогічної майстерності і компетентнісної підготовки учнів
Забезпечення умов для безперервного підвищення педагогічної майстерності і компетентнісної підготовки учнів у ході реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі на  2013-2016 роки на теоретичному етапі

Шульга Валерій Іванович – директор, «спеціаліст вищої категорії», учитель-методист
Пітерська Ірина  Василівна – заступник директора з навчально-виховної роботи, «спеціаліст вищої категорії», учитель-методист
Литвинчук Євгенія Євгеніївна – заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», учитель-методист
Грійова Наталя Григорівна - заступник директора з навчально-виховної роботи, «спеціаліст вищої категорії», учитель-методист
Окселенко Олена Борисівна - учитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», учитель-методист
Собецька Олена Миколаївна – учитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», старший учитель
Сардак Діана Олександрівна - учитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», старший учитель
Тітарюк Яна Миколаївна - учитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії»
Болотіна Тетяна Вікторівна – учитель історії, «спеціаліст вищої категорії», учитель-методист
Крашановська Олена Вікторівна – учитель хімії, «спеціаліст вищої категорії», учитель-методист
Зінченко Надія Сергіївна – учитель біології, «спеціаліст вищої категорії», старший учитель
Старченко Ольга Юліанівна – учитель англійської мови, «спеціаліст вищої категорії», старший учитель
Ковальова Ірина Михайлівна – учитель російської мови та літератури, «спеціаліст вищої категорії», старший учитель
Дерев’янко Олена Іванівна - учитель англійської мови, «спеціаліст вищої категорії»  
Раташнюк Оксана Валеріївна - учитель біології, «спеціаліст першої категорії»
Майзенко Яна Василівна - учитель української мови та літератури, «спеціаліст першої категорії»
Богдзієвич Світлана Миколаївна -  учитель української мови та літератури, «спеціаліст другої категорії»
Хмиловська Наталя Вікторівна – учитель української мови та літератури, «спеціаліст другої категорії»
Фомичова Наталя Миколаївна – учитель інформатики, «спеціаліст»

Контактна інформація про навчальний заклад:
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 екологічного профілю Запорізької міської ради Запорізької області
Бульвар Шевченка, 49, м Запоріжжя, 69091, тел./факс 0 (612) 32-26-59
Е-mail: director@znvk20.inf.ua 
Шульга Валерій Іванович – директор

Провідна педагогічна ідея досвіду: Теоретичне обґрунтування методичної теми сприятиме підвищенню рівня методологічної підготовки педагогічних кадрів  школи; активізації творчого пошуку, інноваційної діяльності кожного педагога у ході реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі на  2013-2016 роки, удосконаленню системи повноцінної співпраці всіх учасників навчально-виховного процесу в інформаційно-комп’ютерному середовищі школи  «Net.School. Україна».

В новому Державному стандарті освіти зроблено акцент на екологічну освіту та виховання учнів. У змісті кожної освітньої галузі передбачено  діяльнісну лінію. Екологічний профіль нашої школи надає можливість розвивати  досвід роботи з даного питання, накопичений з 1989 року.

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: Кожний з учителів щодня помічає, як стрімко змінюється реальність: суспільство інформатизується, Україна все більше інтегрується в світовий простір. Держстандарти і навчальні програми сучасної школи мають відповідати вимогам часу, тобто в них мають бути закладені найновіші досягнення науки, педагогічної думки, новий освітній зміст.
З вересня 2012 року в Україні впроваджується новий Державний стандарт освіти. Сутність змін пов’язана з необхідністю застосування компетентнісно спрямованої освіти. Реалізувати завдання, виголошені у Держстандарті, можна за умови, якщо навчально-виховний процес у школі буде «спрямовано на розвиток активності, самостійності, творчих можливостей кожного школяра, оскільки суспільство потребує особистостей, здатних свідомо діяти, приймати власні рішення, швидко адаптуватися до змін». Зміни стануть можливими лише, якщо збагнути: традиційною метою шкільної освіти завжди було оволодіння системою знань, основами наук; пам’ять учнів перевантажувалась чисельними фактами, поняттями, іменами, датами. Але знання не завжди віддзеркалювалися в діях. Для життєвого успіху необхідні не самі знання, а вміння їх застосувати відповідно до конкретної життєвої ситуації.
Ми на порозі великих змін в освіті, а це означає, що до школи прийде «інший» учень, і він буде вимагати від учителя бути «іншим».

Науково-теоретична база досвіду: Нормативно-правове забезпечення впровадження нового Державного стандарту освіти, теоретичні основи педагогічної майстерності (компетентність учителя як компонент педагогічної майстерності), методичний та психологічний супровід впровадження нового  Державного стандарту, компетентність учня, моніторингові дослідження з використанням єдиного інформаційно-комп’ютерного середовища школи  «Net.School. Україна».

Стисла анотація досвіду: Досвід за інноваційним потенціалом – комбінаторний: здійснено поєднання відомих ідей, методик.
В теоретичному обґрунтуванні теми зроблена спроба висвітлити компоненти педагогічної майстерності, компетентність учня, етапи впровадження нового Державного стандарту, його функції та позитивні зміни, психологічний супровід.
В практичній частині представлені елементи єдиного інформаційно-комп’ютерного середовища школи  «Net.School. Україна»: методичні розробки (уроки, заходи тощо), в яких учителі використовують новітні технології (комп’ютерні, проектні, комунікативно-ігрові, інтеграційні тощо); педагогічні техніки для створення в класі психологічного клімату, емоційної атмосфери, замінюючи «залізну» дисципліну на ігрову активність; багатоваріантність різних видів діяльності учнів.
Екологізація навчально-виховного процесу спрямована на діяльнісний підхід: на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію дитини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти.

Результативність впровадження досвіду:
•    З екологічної освіти та виховання учнів у 2013 році:
-    Міський екологічний конкурс «Пташине царство Запоріжжя» (І місце в номінації «Рятівники зимуючих птахів», І місце та перехідний кубок в номінації «Пташиний дім»);
-    Міський конкурс «Екологічний вектор» (І місце в номінації «Екоплакат», ІІ місце в номінації «Фоторепортаж», ІІ місце в конкурсі проектів «Моє довкілля – моє майбутнє»)
-    Диплом учасника міської дитячої екологічної конференції «Моє довкілля – моє майбутнє»
-     Подяка  управління екологічної безпеки Запорізької міської ради  за участь у Ярмарку соціально-екологічних проектів з роздільного збору сміття «Увага! Під ногами сміття»
-    Грамота учасника екологічної конференції «Розвиток екологічної культури вихованців в природно-науковому освітньому процесі»,  та активне залучення дітей до розробки та реалізації науково-освітніх екологічних проектів
-    Сертифікат учасника міського екологічного проекту «Зелена хвиля»
•    З впровадження  нового Державного стандарту
  Робота в творчій групі Орджонікідзевського району вчителя історії  та правознавства Болотіної Т.В. у зв’язку з введенням нової програми (5 клас) за новим Держстандартом (урок контролю та корекції знань). Ця робота була презентована на міському семінарі для вчителів історії, які викладають у 5 класі.

Репрезентація досвіду: навчальний заклад (нарада, теоретичний семінар, педагогічна рада).


Категорія: Технології та управління | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 822 | Теги: компетентнісна підготовка учнів, модернізація освітньої галузі., державний освітній стандарт, педагогічна майстерність, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.4/35
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024