Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Технології та управління [44]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 17:35

Головна » Статті » Технології та управління » Технології та управління

Використання активних форм методичної роботи для забезпечення взаємодії педагогів та активізації їх творчого потенціалу
Використання активних форм методичної роботи для забезпечення взаємодії педагогів та активізації їх творчого потенціалу

Шевченко Світлана Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи,
 «спеціаліст вищої категорії»,  педагогічне звання «старший учитель»

Запорізький навчально-виховний комплекс І – ІІІ ступенів № 66, 
директор Киба М.М.

адреса  69032 м.Зaпopiжжя вул. Рекордна, 1,
тел.: (061)236-97-34,




Провідна ідея досвіду: Педагогічна вітальня «Творчий портрет учителя» як одна з нетрадиційних форм методичної роботи має на меті показати рівень науково-теоретичної підготовки педагогів, стимулювати їх на упровадження й реалізацію сучасних педагогічних ідей у практичній діяльності. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Необхідність створення в школі високого рівня пізнавального середовища зумовлена потребою розвитку та саморозвитку учнів і педагогів. Педагогічна вітальня вирішує завдання:
  • розкриття глибинних рис і якостей учителів;
  • створення умов для творчої діяльності в умовах паритетних взаємин: важлива не посада – важливі ідеї;
  • навчання експромту в умовах дефіциту часу, інформації;
  • узгодження варіантів розв’язання професійних завдань.  
Науково-теоретична база досвіду:  Пошук шляхів уникнення формального підходу до методичної роботи, спрямування її на підвищення професійного рівня педагогів представлений В.М.Лизинським у книзі «О методической работе в школе»./М.: Центр «Педагогический поиск», 2002.

Стисла анотація досвіду: Педагогічну вітальню проведено у формі ділової гри з використанням мультимедійної продукції  та інтерактивних технологій:
  • Метод асоціацій;
  • «вільний мікрофон»;
  • Вправа «за – проти».
Результативність впровадження досвіду: Нетрадиційні форми методичної роботи сприяють залученню педагогів до пошукової методичної роботи, розвитку уміння спілкуватися з колегами. Завдяки їх проведенню вчителі стали активніше впроваджувати сучасні педагогічні ідеї у практичній діяльності

Репрезентація досвіду: Досвід розглянуто на засіданні методичної ради закладу і може бути використаний у загальноосвітніх школах, ліцеях, гімназіях для посилення інноваційного потенціалу змісту науково-методичної роботи та уникнення формалізму. 

Категорія: Технології та управління | Додав: LeninRMO (30.01.2014)
Переглядів: 562 | Теги: нетрадиційні форми, інтерактивні технології, методична робота, мультимедійна пр, творчий портрет учителя, ділова гра, Ленінський, педагогічна вітальня | Рейтинг: 2.9/29
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024