Використання активних форм методичної роботи для забезпечення взаємодії педагогів та активізації їх творчого потенціалу Шевченко Світлана Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель»
Запорізький навчально-виховний комплекс І – ІІІ ступенів № 66, директор Киба М.М.
адреса 69032 м.Зaпopiжжя вул. Рекордна, 1, тел.: (061)236-97-34,
Провідна ідея досвіду: Педагогічна вітальня «Творчий портрет учителя» як одна з нетрадиційних форм методичної роботи має на меті показати рівень науково-теоретичної підготовки педагогів, стимулювати їх на упровадження й реалізацію сучасних педагогічних ідей у практичній діяльності.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Необхідність створення в школі високого рівня пізнавального середовища зумовлена потребою розвитку та саморозвитку учнів і педагогів. Педагогічна вітальня вирішує завдання: - розкриття глибинних рис і якостей учителів;
- створення умов для творчої діяльності в умовах паритетних взаємин: важлива не посада – важливі ідеї;
- навчання експромту в умовах дефіциту часу, інформації;
- узгодження варіантів розв’язання професійних завдань.
Науково-теоретична база досвіду: Пошук шляхів уникнення формального підходу до методичної роботи, спрямування її на підвищення професійного рівня педагогів представлений В.М.Лизинським у книзі «О методической работе в школе»./М.: Центр «Педагогический поиск», 2002.
Стисла анотація досвіду: Педагогічну вітальню проведено у формі ділової гри з використанням мультимедійної продукції та інтерактивних технологій: - Метод асоціацій;
- «вільний мікрофон»;
- Вправа «за – проти».
Результативність впровадження досвіду: Нетрадиційні форми методичної роботи сприяють залученню педагогів до пошукової методичної роботи, розвитку уміння спілкуватися з колегами. Завдяки їх проведенню вчителі стали активніше впроваджувати сучасні педагогічні ідеї у практичній діяльності
Репрезентація досвіду: Досвід розглянуто на засіданні методичної ради закладу і може бути використаний у загальноосвітніх школах, ліцеях, гімназіях для посилення інноваційного потенціалу змісту науково-методичної роботи та уникнення формалізму.
|