Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Технології та управління [44]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 16:46

Головна » Статті » Технології та управління » Технології та управління

Рейтингова оцінка діяльності педагогічних працівників Школи «ЕйдоС»

Рейтингова оцінка діяльності педагогічних працівників Школи «ЕйдоС»


Грединарова О.М., директор приватного комплексу безперервної освіти «Школа «ЕйдоС», доцент, кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Запорізького національного університету, спеціаліст вищої категорії


Фірсова Ю.О., керівниик методичного об’єднання психологів школи «ЕйдоС», спеціаліст ІІ категорії


Приватний комплекс безперервної освіти «Школа «ЕЙДОС»
Директор:    Грединарова Олена Михайлівна
 
Адреса:        вул. Нижньодніпровська, 4а, м. Запоріжжя, Україна, 69091
Телефон:    (061) 220-02-13, 220-90-04
Факс:           220-06-37
Е-mail:        eidos-zp@ukr.net
 
Провідна педагогічна ідея досвіду:
Основне завдання запропонованої методики – діагностика і оцінка діяльності педагогічного колективу, визначення рівня педагогічної компетентності вчителя та якість його науково-методичної діяльності, оцінка результативності навчальної і позакласної роботи з предметів, підготовка вчителів до необхідності систематичного самоаналізу і ведення портфоліо. Рейтингові дослідження дозволяють вирішувати багато питань, що виникають при атестації, здійснювати рефлексію і самооцінку власної діяльності.


Обгрунтування актуальності:
Відмінними рисами педагога, який прагне досягти майстерності, є постійне самоудосконалення, самокритичність, ерудиція і висока культура праці. Тому професійне зростання вчителя неможливе без потреби у самоосвіті. Аналіз власної діяльності як процес осмислення педагогічного досвіду – це найважливіший і своєрідний інструмент подолання труднощів, що існують в роботі, стимул-реакція самоудосконалення.
Розвиток здатності вчителя до самоаналізу є основною умовою для визначення кращих аспектів своєї професійної діяльності і її недоліків. Для залучення педагогів до систематичного самоаналізу професійної діяльності психологічна служба нашої школи в 2010/2011 навчальному році розробила Положення про рейтингову оцінку діяльності педагогічних працівників і методику розрахунку рейтингу вчителі, які дозволяють оцінити результативність навчальної і позакласної роботи з предмету, науково-методичну діяльність вчителя, якісне і своєчасне виконання ним обов’язків та доручень.

Науково-теоретична база досвіду:
Теоретичною базою досвіду є Концепція розвитку та навчання у Школі «ЕйдоС», якою передбачено практичне втілення гуманістичної концепції освіти, передових вітчизняних наукових ідей і психолого-педагогічних технологій навчання.

Стисла анотація досвіду:
Представлений досвід є авторським.
Використання рейтингової системи оцінки діяльності педагогів має високий інноваційний потенціал, оскільки головна мета - отримання об'єктивної інформації про стан якості роботи МО, творчих груп, педагогів.
Основні завдання: самооцінка діяльності педагогів, самооцінка діяльності школи з метою визначення можливого рейтингу ОУ в освітньому просторі міста
В основу рейтингової оцінки діяльності педагогів покладені принципи:
відкритості та прозорості визначення рейтингу; врахування індивідуальних особливостей професійного розвитку педагогів; підвищення потенціалу внутрішньої оцінки та самооцінки кожного педагога.

При визначенні рейтингу педагогів враховуються:
  • результативність роботи вчителя з предмету ( Rу );
  • результативність позакласної роботи з предмету ( rв );
  • результативність науково-методичної діяльності вчителя ( Rм );
  • виконавська дисципліна ( Rа ).
Організаційна структура, що займається інтерпретацією отриманих результатів, включає в себе адміністрацію школи, керівників МО, науково- методичну раду.
Організація і технологія визначення рейтингу педагогічних працівників школи: об'єктами визначення рейтингу педагогів є успішна реалізація освітньої програми, успішність у навчальній та позакласній роботі, які вивчаються за результатами екзаменів, ДПА, ЗНО, результативністю участі учнів у предметних олімпіадах і конкурсах, МАН, за результами психодіагностичних досліджень, за результатами вивчення динаміки рейтингу педагога серед батьків учнів, вивчення динаміки рейтингу предметів серед учнів, рейтингу педагога у директора Школи за наслідками внутрішкільного контролю.
Періодичність визначення рейтингу педагогів Школи - 2 рази на рік (грудень - січень , травень - червень).
На основі даних Рейтингу визначається вчитель року.

Результативність впровадження досвіду:
За час впровадження досвіду у Школі, ми маємо можливість отримання об’єктивної інтегрованої інформації про стан якості роботи педагогів, тим самим відбувається стимулювання вчителів до самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації та самоактуалізації.

Репрезентація досвіду: 
Шкільнні засідання МО, педагогічні ради, розроблено систему заходів щодо постійного висвітлення результатів рейтингу серед педагогів.

Категорія: Технології та управління | Додав: ShPP (28.01.2014)
Переглядів: 1391 | Коментарі: 2 | Теги: Школа «ЕйдоС», рейтингова оцінка діяльносі педагог, рейтинг, рейтинг педагогів серед батків учні, Запоріжжя, діагностика педагогічної діяльності | Рейтинг: 3.4/79
Всього коментарів: 2
2 Наталія   [Матеріал]
У родовому відмінку однини ПРЕДМЕТА, а не предметУ. Вибачте.

1 Людмила Микитенко   [Матеріал]
Профессиональное управленческое решение, компетентно, грамотно, практично.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020