Єрмак Людмила Юріївна
Заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №75, вища категорія, «старший
учитель»
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Запорізької міської ради
Запорізької області
Директор Гончаренко Роман Вікторович
Адреса: м. Запоріжжя, вул. Історична, буд. 92
телефон (0612) 36-56-10
e-mail–shkola75@i.ua
адреса сайту - zzosh75.ucoz.ru
Журкова Ольга Степанівна
Вихователь-методист ДНЗ №230 «Черешенька»,
вища, «старший вихователь»
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №230 «Черешенька»
Завідувач ДНЗ Сухенко Світлана Олександрівна,
Адреса: м.Запоріжжя, вул. Тенісна
14-Б
236-56-09
sad230@/.ru
Провідна педагогічна ідея
досвіду
Координація сумісної діяльності ЗНЗ
та ДНЗ у галузі дошкільної та початкової освіти з метою створення єдиного
освітнього простору для вихованців дошкільного закладу та учнів початкової
ланки школи, збереження і удосконалення наступності між двома ланками освіти
(дошкільною та шкільною),
формування компетентної особистості дитини (від дошкільної до початкової ланки).
Обґрунтування актуальності та
перспективності досвіду
Підвищення
якості організації перспективності, наступності в роботі ЗНЗ та ДНЗ. Приклади
заходів щодо налагодження тісної взаємодії між усіма учасниками єдиного
освітнього простору дитини на етапі переходу її від дошкільної до початкової
ланки освіти; визначення сумісних цілей, проведення сумісних заходів педагогів
ДНЗ та ЗНЗ, соціально-психологічної служби, батьків вихованців та учнів тощо.
Науково-теоретична база досвіду
Базовий компонент дошкільної освіти України, Державний
стандарт початкової загальної освіти, лист МОН України від 19.08.2011 №1/9-634
«Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми дошкільного і молодшого
шкільного віку», міська Програма з перспективності та наступності між
дошкільною та початковою ланками освіти на 2013-2016 н.р.
Стисла анотація досвіду
Досвід включає в себе як план конкретних заходів сумісних дій ДНЗ та ЗНЗ
щодо створення єдиного освітнього простору для формування компетентної
особтстості дитини на етапі закінчення дошкільної освіти та початку навчання у
початковій школі, так і визначену мету діяльності ДНЗ та ЗНЗ (початкова ланка);
носить практичну направленість щодо надання методичної допомоги всім учасникам
навчально-виховного процесу з питання взаємодії між дитячим садком та школою;
сприяє полегшенню адаптаційних процесів учнів-шестирічок на етапі переходу від
дошкільної освіти до навчання у першому класі; відповідає вимогам нового
Базового компоненту дошкільної освіти та Державного стандарту початкової
освіти.
Результативність впровадження досвіду
Досвід сприяє якісній підготовці та формуванню психологічної
готовності вихованців ДНЗ до навчання у початковій ланці, полегшенню
адаптаційних процесів учнів у першому класі; закладає основи формування
компетентнісного учня; сприяє підвищенню професійної компетентності педагогів
ДНЗ та ЗНЗ.
Репрезентація досвіду
Досвід
впроваджується протягом останніх трьох років на рівні району (учасники ДНЗ №230
та ЗОШ №75) та
репрезентований на районному семінарі у 2013-2014 навчальному році.
https://docs.google.com/file/d/0B_TZ9z3UXgObRFdhV1NOVzVKUFE/edit
https://docs.google.com/file/d/0B_TZ9z3UXgObZWRXS0JZdGxHbUE/edit