Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Технології та управління [44]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2024, 02:56

Головна » Статті » Технології та управління » Технології та управління

План взаємодії між дошкільним навчальним закладом та початковою школою
План взаємодії між дошкільним навчальним закладом та початковою школою

Єрмак Людмила Юріївна 

Заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №75, вища категорія, «старший учитель» 

 Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Запорізької міської ради Запорізької області 

Директор Гончаренко Роман Вікторович 

Адреса: м. Запоріжжя, вул. Історична, буд. 92 

телефон  (0612) 36-56-10 

e-mailshkola75@i.ua 

адреса сайту - zzosh75.ucoz.ru

Журкова Ольга Степанівна 

Вихователь-методист ДНЗ №230 «Черешенька», вища, «старший вихователь»

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №230 «Черешенька» 

Завідувач ДНЗ Сухенко Світлана Олександрівна, 

Адреса: м.Запоріжжя, вул. Тенісна 14-Б 

236-56-09  

sad230@/.ru

Провідна педагогічна ідея досвіду

Координація сумісної діяльності ЗНЗ та ДНЗ у галузі дошкільної та початкової освіти з метою створення єдиного освітнього простору для вихованців дошкільного закладу та учнів початкової ланки школи, збереження і удосконалення наступності між двома ланками освіти (дошкільною та шкільною), формування компетентної особистості дитини (від дошкільної до початкової ланки).

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Підвищення якості організації перспективності, наступності в роботі ЗНЗ та ДНЗ. Приклади заходів щодо налагодження тісної взаємодії між усіма учасниками єдиного освітнього простору дитини на етапі переходу її від дошкільної до початкової ланки освіти; визначення сумісних цілей, проведення сумісних заходів педагогів ДНЗ та ЗНЗ, соціально-психологічної служби, батьків вихованців та учнів тощо.  


Науково-теоретична база досвіду

 

Базовий компонент дошкільної освіти України, Державний стандарт початкової загальної освіти, лист МОН України від 19.08.2011 №1/9-634 «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку», міська Програма з перспективності та наступності між дошкільною та початковою ланками освіти на 2013-2016 н.р.

Стисла анотація досвіду 

Досвід включає в себе як план конкретних заходів сумісних дій ДНЗ та ЗНЗ щодо створення єдиного освітнього простору для формування компетентної особтстості дитини на етапі закінчення дошкільної освіти та початку навчання у початковій школі, так і визначену мету діяльності ДНЗ та ЗНЗ (початкова ланка); носить практичну направленість щодо надання методичної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу з питання взаємодії між дитячим садком та школою; сприяє полегшенню адаптаційних процесів учнів-шестирічок на етапі переходу від дошкільної освіти до навчання у першому класі; відповідає вимогам нового Базового компоненту дошкільної освіти та Державного стандарту початкової освіти.

Результативність впровадження досвіду 

Досвід сприяє якісній підготовці та формуванню психологічної готовності вихованців ДНЗ до навчання у початковій ланці, полегшенню адаптаційних процесів учнів у першому класі; закладає основи формування компетентнісного учня; сприяє підвищенню професійної компетентності педагогів ДНЗ та ЗНЗ.

Репрезентація досвіду 

Досвід впроваджується протягом останніх трьох років на рівні району (учасники ДНЗ №230 та ЗОШ №75) та репрезентований на районному семінарі у 2013-2014 навчальному році.

https://docs.google.com/file/d/0B_TZ9z3UXgObRFdhV1NOVzVKUFE/edit

https://docs.google.com/file/d/0B_TZ9z3UXgObZWRXS0JZdGxHbUE/edit



 


Категорія: Технології та управління | Додав: zavod (29.01.2014)
Переглядів: 1361 | Теги: психологічна готовності вихованців , адаптаційний процес, Заводський, єдиний освітній простір | Рейтинг: 3.0/39
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024