Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Технології та управління [44]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 11:21

Головна » Статті » Технології та управління » Технології та управління

Наступність дошкільної освіти та початкової школи
Наступність дошкільної освіти та  початкової  школи Номінація   Компетентнісна освіта: технології управління

Вітчинкіна Я.С.
Ахрамєєва Н.І.
Жадан Т.В.

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор: Череповська О.В.

Адреса: м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 12-А,
34-35-33
E-mail shool_78@bk.ru


 
Провідна педагогічна ідея досвіду:  
Проблема наступ¬ності між початковою ланкою школи та старшою групою дитячого садка завжди була акту¬альною і належить до числа найважливіших.
Розробка проекту зумовлена необхідністю створення умов для переходу дитини з дитячого садка у школу, який є важливим етапом її життя та пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо.
Розробка проекту зумовлена необхідністю створення умов для переходу дитини з дитячого садка у школу, який є важливим етапом її життя та пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо.

Обґрунтування актуальності  та перспективності  досвіду
На сучасному етапі розбудови національної системи освіти, в основі якої закладено гуманістичний підхід до організації педагогічного процесу, однією з актуальних проблем є забезпечення наступності в навчанні і вихованні дітей. Закон України "Про освіту" наголошує,  що саме наступність – одна з необхідних умов неперервної освіти, яка забезпечує єдність мети, змісту, методів, форм навчання з урахуванням вікових особливостей дітей в суміжних ланках освіти.
Дослідження проблеми наступності між дошкільною і початковою ланками освіти мають глибоке історико-педагогічне коріння. Вони свідчать, що завжди правомірним було питання наступності між початковою і дошкільною освітніми ланками, де вона виступала основною умовою функціонування підготовки дітей до школи, а підготовка – найважливішою умовою практичного забезпечення наступності в змісті, методах і організації навчально-виховної роботи дошкільної і шкільної ланок освіти. Проблема наступ¬ності між початковою ланкою школи та старшою групою дитячого садка завжди була акту¬альною і належить до числа найважливіших
Розробка проекту зумовлена необхідністю створення умов для переходу дитини з дитячого садка у школу, який є важливим етапом її життя та пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо.

Науково-теоретична  база досвіду
Міська  Програма  перспективності та наступності між дошкільною та початковою ланками освіти на 2013-2016 р.р.
Дослідження  Ш. Амонашвілі, О. Запорожець,  Г.Люблінської, С.Русової, В. Сухомлинського, Є.Тіхєєва, К. Ушинського.

Стисла анотація  досвіду

В досвіді розкриваються система заходів щодо спільної роботи загальноосвітніх навчальних закладів та дошкільних навчальних закладів.

Результативність впровадження досвіду
Забезпечення наступності дошкільної й почат¬кової освіти,  готовність дитини до навчання у школі та її соціальна адаптація.

Репрезентація  досвіду
Поширення досвіду через роботу у  шкільному та районному методичному об’єднанні вчителів початкових класів та дошкільних закладів.

Категорія: Технології та управління | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 1115 | Теги: Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.1/36
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024