Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Технології та управління [44]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 03:06

Головна » Статті » Технології та управління » Технології та управління

Моделювання інноваційного освітнього простору навчального закладу в системі проектної діяльності
Моделювання інноваційного освітнього простору навчального закладу в системі проектної діяльності

Борисенко Людмила Михайлівна, директор школи
вчитель вищої категорії, вчитель-методист
Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ст.. № 69 
Запорізької міської ради Запорізької області
 
керівник Борисенко Людмила Михайлівна;
69096 м. Запоріжжя, вулиця Ладозька, 2 

тел.222-77-33 school692007@rambler.ru

Провідна педагогічна ідея досвіду: Розробка програми розвитку закладу освіти в умовах модернізації освіти через вдосконалення цілісної системи проектно-впроваджувальної діяльності як засобу трансформування досягнень науки в навчально-виховний процес закладу освіти.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:Проблема реалізації проектної діяльності в управлінні зумовлена потребою підвищення професійної компетентності, готовності педагогічних кадрів до впровадження проектних технологій, недооцінкою значущості стратегічного планування дослідницької діяльності на шкільному рівні.
Науково-теоретична база досвіду:Теоретичними засадами є наукові дослідження з проблеми проектування і реалізації особистісно адаптованої системи навчання Г.Анохіної, Л.Стеціва, В.Логвіна, О.Мариновської, Л.Іванової, К.Малашенко та інших.

Стисла анотація досвіду: 
За інноваційним потенціалом досвід — авторський.
Досвід з зазначеної проблеми сприяє оновленню функції педагогічного аналізу, модернізації функції управління: планування  здійснюється на основі проектно-векторних технологій. Залучення всіх учасників навчально-виховного процесу, зокрема методичних об'єднань, до стратегічного планування методом проектів підвищило мотиваційну сферу, сприяло коопераціїдій працівника й підлеглих щодо спільної праці в досягненні прогнозованих результатів.
Технологія діяльності педагогічного колективу реалізується в науково-дослідницькому режимі. З метою реалізації означеної проблеми творчою лабораторією школи створені відповідні педагогічні умови, які сприяють прояву і розвитку індивідуального стилю педагогічної діяльності кожного вчителя, сприяє формуванню авторських педагогічних технологій.
В досвіді представлені матеріали, розроблені творчою лабораторією школи:
проектні моделі реалізації Уонцепції успішності особистості учнів і педагогів, "Стандарт освіти”, "Проект особистісно орієнтованої моделі освіти”;
управлінські проекти: "Програма розвитку  школи. Концепція. Моделі”, "Обов1язкова повна загальна середня освіта кожному учневі”, "Індивідуальна траєкторія учня”, "Проведення ДПА в умовах ЗНО”, "Зростання професійної компетентності вчителя” та інші;
виховні проекти: "Інтегрований проект "Пам'ять”, шкільна газета "Пульс життя”;
навчальні та навчально-соціальні проекти.

Результативність впровадження досвіду: Застосування управлінських інновацій сприяло:
  • Підвищенню результативності навчально-виховного процесу;
  • Створенню позитивного мікроклімату в колективі;
  • Налагодженню зворотного зв’язку;
  • Переорієнтації вчителів та адміністрації школи на роботу в нових умовах. 
Програма розвитку закладу освіти за проектною технологією сприяла розробці та збагаченню нових проектів, які змістовно та грунтовно вирішують положення Концепції успішності особистості учнів і педагогів "Школи для всіх”.  Результатом діяльності колектива школи є розробка і реалізація проектів.

Репрезентація досвіду: 
Міжнародна виставка  "Сучасні навчальні заклади — 2011”. Навчальний заклад нагороджено дипломом Міністерства освіти і науки за високі досягнення у вдосконаленні змісту освіти. 
ІІ обласна виставка  "Освіта Запорізького краю — 2011”
обласний семінар "Проектування, розробка і реалізація проекту-програми розвитку освітнього закладу в умовах модернізації освіти”
Досягнення інноваційної розробки висвітлені в педагогічних джерелах:
1. Ніколаєвська Р.М. Проектування і реалізація програми розвитку освітнього закладу в умовах модернізації освіти. Педагогічний пошук. Випуск 8/ Під ред. Р.М.Ніколаєвської, старшого викладача кафедри педагогічної майстерності ЗОІППО. Запоріжжя, 2007. - с. 15-19
2. Борисенко Л.М., Ніколаєвська Р.М. Проектування, розробка та реалізація проекту-програми розвитку освітнього закладу.// "Управління школою”. Харків: видавнича група "Основа”, № 13, 2008. - с.12-31
3. Борисенко Л.М., Ніколаєвська Р.М. Проектування, розробка та реалізація проектів у виховній роботі.// Виховна робота в школі. Харків: видавнича група "Основа”, № 6, 2008. - с.13-23
4. Борисенко Л.М., Ніколаєвська Р.М. Школа вибору. Проект "Програма розвитку школи”. - Модель сучасної школи — Харків: видавнича група "Основа”, 2010. - с.236-249
5. Л.М.Борисенко, Р.М.Ніколаєвська. Проектування, розробка та реалізація проекту-програми розвитку освітнього закладу.//Завучу усе для роботи. Харків: видавнича група "Основа”, № 13-14, 2011. - с. 51-56.
Категорія: Технології та управління | Додав: LeninRMO (31.01.2014)
Переглядів: 1618 | Коментарі: 3 | Теги: технологія методики проектів, моделі, концепція, програма розвитку школи, векторна си, управлінські проекти, повна загальна середня освіта, Ленінський | Рейтинг: 2.7/59
Всього коментарів: 2
2 Олена К  
Хочеться ознайомитися з проектами вчителів школи

1 Мария  
Хороший авторский опыт и школа хорошая.Директор - профессионал.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024