Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Технології та управління [44]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.09.2020, 18:28

Головна » Статті » Технології та управління » Технології та управління

Модель гуманізації інклюзивної освіти в інтегрованому освітньому просторі навчально-виховного комплексу «ОСНОВА»
Модель гуманізації інклюзивної освіти в інтегрованому освітньому просторі навчально-виховного комплексу «ОСНОВА»


Любімова Алла Володимирівна - директор НВК «ОСНОВА», спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
Шульга Людмила Миколаївна – заступник директора з НВР НВК «ОСНОВА», спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор: Любімова Алла Володимирівна.

Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77; E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

Провідна педагогічна ідея досвіду: Основною ідеєю досвіду стало моделювання системи інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку з наданням їм відповідної корекційно-педагогічної допомоги в умовах урочної та позаурочної діяльності навчально-виховного комплексу «ОСНОВА», яка б передбачала створення відповідних організаційно-соціальних та психолого-педагогічних умов з досягнення якісної освіти та самореалізації учнів в умовах навчально-виховного комплексу.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальними аспектами реалізації запропонованої моделі гуманізації інклюзивної освіти є створення умов для розкриття природних можливостей дітей з особливими потребами в загальноосвітньому закладі повного робочого дня, удосконалення педагогічної майстерності, ефективна співпраця педагогічних працівників школи та позашкільних організацій.

Науково-теоретична база досвіду:  Модель гуманізації інклюзивної освіти в інтегрованому освітньому просторі навчально-виховного комплексу «ОСНОВА» базується на принципах: науковості, гуманізації освітнього простору, системності, варіативності, корекційній спрямованості, індивідуалізації, соціальної відповідальності сім'ї , міжвідомчої інтеграції та соціального партнерства.

Стисла анотація досвіду: Авторами досвіду розроблено модель гуманізації інклюзивної освіти з ефективним супроводом навчання особливої дитини в умовах загальноосвітньої школи та інтеграцією  загальної і додаткової освіти. Модель гуманізації інклюзивної освіти відбиває умови ефективності освітнього інтегрування загальної і додаткової освіти, ґрунтується на системно-комплексному і особистісно орієнтованому підходах, відображає структурно-функціональну і соціальну спрямованість освітнього процесу, забезпечує отримання повноцінної освіти учнями з особливими потребами, соціалізацію учнів, виявлення інтересів учнів і розвиток їх здібностей, підготовку до успішної інтеграції в суспільство, незалежного, самостійного способу життя. В досвіді  представлено систему організації   позаурочної   діяльності   для   розкриття   творчих здібностей особливої дитини з технологією залучення внутрішніх кадрових резервів та зовнішніх партнерських відносин.

Результативність впровадження досвіду: Реалізація моделі дозволяє забезпечити  ефективний супровід навчання особливої дитини в умовах загальноосвітньої школи, будувати систему керівництва зі створення умов для розкриття природних можливостей дітей з особливими потребами в загальноосвітньому закладі повного робочого дня.
Результатами впровадження моделі стало залучення дітей з обмеженими можливостями в освітній процес; адаптація дітей з особливими потребами в шкільному соціумі як первинний етап підготовки до адаптації в суспільстві; створення активної поведінкової установки на впевнене відчуття себе в сучасному суспільстві; уміння перетворювати свої недоліки в позитивні якості. Модель гуманізації інклюзивної освіти надає можливість усім дітям успішно отримувати досвід і знання, спрямовані на подолання упереджень і дискримінації, та формує позитивне ставлення до тих, хто «відрізняється».

Репрезентація досвіду:
Матеріали досвіду відзначено срібною медаллю на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти - 2012» у номінації «Інклюзивна освіта: від рівних прав до рівних можливостей», презентовано на обласних науково-практичних семінарах: «Гуманізація освітнього процесу в школі» (18.10.2012 р.);  «Інноватика в сучасній освіті: педагогічна підтримка дитини» (19.02.2013 р.);   «Інклюзивна освіта - важливий чинник підвищення конкурентоспроможності на ринку праці молоді з особливими потребами» (18.12.2013 р.).  

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_8537.html

Категорія: Технології та управління | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 662 | Коментарі: 1 | Теги: інклюзивна освіта, Модель гуманізації, інтегрований освітній простір, Орджонікідзевський, навчально-виховний комплекс | Рейтинг: 3.0/46
Всього коментарів: 1
1 Коробова Т.И.   [Матеріал]
Спасибо за Ваши усилия преобразовать школу и оказать помощь детям, их родителям. Когда ребенок приходит со школы со счастливыми глазами и уверенностью в своем успехе - это большое счастье для семьи. Здоровья Вам крепкого и бесконечной силы, терпения для реализации всех планов!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020