Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Технології та управління [44]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 08.05.2024, 18:55

Головна » Статті » Технології та управління » Технології та управління

Методичний супровід – найважливіша ланка системи становлення та безперервної освіти молодих вчителів
Методичний супровід – найважливіша ланка системи становлення та безперервної освіти молодих вчителів

Волкова Ольга Євгенівна, вчитель англійської мови,«Спеціаліст вищої категорії», «Учитель – методист»

Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови
Запорізької  міської  ради  Запорізької області

Керівник закладу: Терновська Л.І.

пр. Маяковського,8             
т.: 233-87-11, 233-73-82, 233-71-32

URL:  wwwscholl-71.zp.ua           
E-mail: school-71@ukr.net.


Провідна ідея досвіду: Створити умови для якісного подоланнятруднощівадаптаційного періоду, зростання рівня професійної компетенції.

Обґрунтування актуальності досвіду: В умовах кардинального відновлення системи освіти сучасній школі необхідні професійно-компетентні, самостійно мислячі педагоги, психологічно та технологічно готові до реалізації гуманістичних цінностей на практиці, до включення в інноваційні процеси та якісній профільній освіті. Практика роботи з молодими вчителями показує, що особистісна та професійна адаптація молодого вчителя може протікати довгий час. Найбільшу важкість у початківців викликають питання дисципліни та порядку, методичне обґрунтування, оформлення шкільної документації, робота з батьками та найефективніше планування уроку.
Основна мета роботи школи молодого вчителя постійне обновлення набору якісних послуг, згідно з вимогами часу, ефективне використання творчого ресурсу досвідчених вчителів, що створює умови для успішного професійного зростання та систематичної самоосвіти молодого вчителя.

Науково-теоретична база досвіду: Сучасні виховні системи та технології А.Т. Сорока; Організація навчального процесу в сучасній школі М.В. Гадецький, Т.М. Хлєбнікова. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи О.В. Овчарук.

Стисла анотація досвіду:
- Заходи психологічного моніторингу;
- організація наставництва;
- індивідуальна діагностика та консультування;
- систематичний аналіз динаміки показників.

Результативність впровадження досвіду: Систематично проводиться різноманітна цілеспрямована, методична робота з молодими вчителями, що сприяє попередженню дезадаптацій та стимулює молодих вчителів до підвищення рівня професійної майстерності.

Репрезентація досвіду: Досвід може бути впроваджений в будь-якому загальноосвітньому навчальному закладі.




Категорія: Технології та управління | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 716 | Теги: наставник, Професійна адаптація, обмін досвідом самоосвіта молодого , вчитель–початківець, нестандартні педагогічні ситуації, Орджонікідзевський | Рейтинг: 3.0/45
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024