Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 01.05.2024, 22:51

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Впровадження інноваційних технологій в процесі пізнавальної діяльності учнів початкової школи
Впровадження інноваційних технологій в процесі пізнавальної діяльності учнів початкової школи

ПІБ: Потапова Лариса Михайлівна
Посада:  учитель початкових класів
Педагогічна категорія, звання:  спеціаліст другої категорії
Контактна інформація про навчальний заклад:
Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Любімова Алла Володимирівна.
Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77;
E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

Провідна педагогічна ідея досвіду: Створення освітнього середовища успіху, як чинника формування мовних та математичних компетенцій; удосконалення навчально – виховного процесу шляхом впровадження інформаційно – комунікативних засобів навчання в початковій школі на основі використання інтерактивної дошки; виховання гармонійно – розвиненої, високоосвіченої, соціально – активної та національно – свідомої людини .

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Актуальність педагогічного досвіду зумовлена тим, що в умовах навчальної діяльності особистість молодшого школяра піддається цілому комплексу впливів та знаходиться у середовищі, насиченому дидактичними засобами, що відбиваються на її особистісному розвитку. Інформаційні технології створюють сприятливі умови для ефективного розвитку загальних здібностей дітей із використанням широкого спектру досягнень світової культури.

Науково-теоретична база досвіду: Результати дослідження і впровадження в навчально-виховний процес сучасних методик лягло в теоретичну основу педагогічного досвіду. У дослідженнях з використання ІКТ у навчальному процесі початкової школи автори І. Волобуєва, С .Гунько, М. Левшин, Ю. Машбиць, Й. Ривкінд, Ф. Ривкінд зазначили широкий спектр використання ІКТ у навчальному процесі початкових класів,  ефективність організації педагогічної праці, розвиток пізнавальних процесів та особистісних якостей учнів.

Стисла анотація досвіду:
Педагогічний досвід  складається з теоретичних аспектів вивчення проблеми та методичних розробок вчителя. Авторськими здобутками досвіду стала система роботи з впровадження інтерактивної дошки в навчально-виховний процес учнів початкової школи. Вчителем розроблено систему  конспектів уроків та супроводжуючих презентацій з програм:  Smart, Notebook, ePresenter.  Вчителем створено каталог електронного навчально-методичного комплексу, до складу якого надійшли інтерактивні уроки з різних навчальних предметів, науково-популярні фільми, розвиваючі ігри, які використовуються в навчальному процесі. Авторська методична розробка з техніки читання, збірник вправ з розвитку каліграфії та вірного написання слів забезпечують  гармонійне поєднання з інтерактивною технологією навчання.

Результативність впровадження досвіду: Впровадження педагогічного досвіду інноваційних технологій вирішило проблему мотивації учнів до навчання, вплинуло на успішний розвиток їх пізнавальних здібностей, виявило й розкрило на компетентнісному рівні в інноваційному середовищі нахили та здібності школярів, що в майбутньому забезпечить подальше успішне навчання дітей у середній ланці.

Репрезентація досвіду:
     Обласний науково-практичний  семінар «Гуманізація освітнього процесу в школі ( на прикладі ЗНВК «ОСНОВА») (жовтень, 2012).
     Педагогічна рада з теми «Формування інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу – визначальний фактор ефективної діяльності» (листопад, 2012).
     Обласний науково-практичний  семінар «Інноватика в сучасній освіті: Інноваційна педагогічна підтримка дитини» (лютий, 2013р).

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_4619.html

Категорія: Початкова освіта | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 830 | Теги: каліграфія, техніка читання, компетентність учнів оволодіння інт, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.8/38
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024