Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 21:23

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій
Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій для формування пізнавальних, прикладних, алгоритмічних, розвиваючих, корекційних, пропедевтичних умінь і навичок


Романенко Інна Олексіївна,  
вчитель початкових класів, вища категорія,  старший вчитель

 
Запорізький навчально-виховний комплекс «Вибір»
 Запорізької міської ради  Запорізької області
Директор:   Лозова Н.П.
Адреса: м. Запоріжжя, вул. Пархоменка, 19
Телефон: 67-47-75




Провідна педагогічна ідея досвіду: використання новітніх освітніх технологій. Проектний метод – один з компонентів системи інтерактивних методів, що відноситься до педагогічних технологій, які можуть успішно інтегруватися в навчальний процес, зорієнтований на особистість учня, і враховує його індивідуальні особливості та здібності.

Обгрунтування актуальності досвіду
       Актуальність проблеми зумовлена вимогами нового Державного стандарту початкової освіти, а саме – формування суспільно активної, творчої,компетентної особистості,яка на відміну від людини-виконавця, самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення. Для успішного майбутнього учням необхідно розвивати здатність долати життєві труднощі, сприяти саморозвитку особистості, яка зможе контролювати особисте й соціальне життя, брати на себе відповідальність за свої дії, захищати себе і свої життєві цінності, піклуватися про інших . Завдання  вчителя  -  не повчати, а спонукати, не оцінити, а проаналізувати, тобто бути для учня не джерелом інформації, а організатором одержання інформації, джерелом  духовного  та інтелектуального  імпульсу, що спонукає до дії.

Науково-теоретична база досвіду: в основі методу проектів лежать ідеї Джона Дьюї, який створив концепцію прагматичного навчання . На  початку минулого століття метод проектів став одним з найбільш популярним у вітчизняній освіті методом навчання. Під керівництвом С. Т. Шацького в 1905р. група фахівців використовувала цей метод у викладанні. У 1920р. – В. М. Шульгін. З 40-х по 70-ті роки цей метод впроваджували Ю.К. Бабанський, Л.П. Арістова, М.О. Данілов, І.Я. Ленер, Г.О. Цукерман та інші

Стисла анотація досвіду: технологія охоплює сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю суттю. Роль педагога визначається в переході від посередництва в передачі абстрактних знань учням до позиції консультанта, який підтримує їх у досягненні певних результатів освітньої та практичної діяльності.

Результативність впровадження досвіду: учні активно проявляють самостійність, творчість та ініціативу. В класі створено інтелектуальний клуб « Чомучки». Під час самостійних та контрольних робіт 90% учнів намагається  вирішувати завдання з логічним навантаженням та творчі, які вимагають нестандартних підходів . З них 64% справляються з завданнями на високому рівні. Учениця Зевахіна Юлія, авторка індивідуального проекту «Звідки беруться таланти?» зайняла 2 місце в обласному конкурсі « Квітневі дзвони».

Репрезентація досвіду: виступ на семінарі ШМО вчителів початкових класів, на педраді та на занятті районної школи молодого вчителя.

Категорія: Початкова освіта | Додав: shevchenko (29.01.2014)
Переглядів: 748 | Коментарі: 1 | Теги: групова робота, самостійність, ініціатива, практичне навчання, Шевченківський, пізнавальна активність, саморозвиток, проектна діяльність | Рейтинг: 2.3/31
Всього коментарів: 1
1 Людмила.  
Опыт актуален для развития у учащихся творческих способностей.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024