Провідна педагогічна ідея досвіду: Електронні матеріали реалізують з компоненту навчального процесу, активізують навчально-пізнавальну діяльність учнів. Використання електронних ресурсів пов’язане з використанням проблемних, пошукових, ігрових методів навчання, що сприяє розвитку мислення і творчих здібностей учнів через: отримання інформації,її практичне застосування, перевірку засв отриманих знань.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: В початковій школі неможливо провести урок без використання наочності, завдяки ІКТ вчитель переходить від пояснювально-ілюстативного методу навчання до діяльнісного, при якому дитина стає активним суб’єктом навчальної діяльності. Проведення уроків з використанням ІКТ – це великий мотиватор у навчанні, завдяки якому активізуються в учнів психічні процеси: сприймання, увага, пам'ять, мислення.
Стисла анотація досвіду: Впровадження ІКТ на уроках в початковій школі через активне використання сенсорної мультимедійної дошки потребує, перш завсе, відповідної теоретичної підготовки та оволодіння вчителем навичками практичного використання відповідного програмного забезпечення в навчальному процесі. Даний досвід презентує шлях від теоретичного вивчення до практичного використання на уроках різного електронного контенту.
Результативність впровадження досвіду: Підвищення мотивації учнів до навчання, їх пізнавальної активності на уроках і, як наслідок, покращення якості знать, що підтверджує загальногімназичний кількісний та якісний моніторинг навчальних досягнень учнів.
Репрезентація досвіду: виступ на засіданні МО вчителів початкової ланки Орджоникідзевського ТВО; відкриті уроки для вчителів початкової ланки СГГ № 27, відкриті виховні заходи для батьків.