Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 02:28

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Використання ІКТ як одного із засобів активізації пізнавальної діяльності молодших школярів
Використання ІКТ як одного із засобів активізації пізнавальної діяльності молодших школярів

Леоненко Юлія Анатоліївна. Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії.

Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27 Запорізької міської ради Запорізької області;

директор – Гашенко Л.Д.;

адреса – 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а,

т.34-22-91,

ogg27@ukr.net

gimnasiya27.at.ua.

Провідна педагогічна ідея досвіду: Електронні матеріали реалізують з компоненту навчального процесу, активізують навчально-пізнавальну діяльність учнів. Використання електронних ресурсів пов’язане з використанням проблемних, пошукових, ігрових методів навчання, що сприяє розвитку мислення і творчих здібностей учнів через: отримання інформації,її  практичне застосування, перевірку засв отриманих знань.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: В початковій школі неможливо провести урок без використання наочності, завдяки ІКТ вчитель переходить від пояснювально-ілюстативного методу навчання до діяльнісного, при якому дитина стає активним суб’єктом навчальної діяльності. Проведення уроків з використанням ІКТ – це великий мотиватор у навчанні, завдяки якому активізуються в учнів психічні процеси: сприймання, увага, пам'ять, мислення.

Науково-теоретична база досвіду: Інтернет-ресурси

Стисла анотація досвіду: Впровадження  ІКТ на уроках в початковій школі через активне використання сенсорної мультимедійної дошки потребує, перш завсе, відповідної теоретичної підготовки та оволодіння вчителем навичками практичного використання відповідного програмного забезпечення в навчальному процесі. Даний досвід презентує шлях від теоретичного вивчення до практичного використання на уроках різного електронного контенту.
 
Результативність впровадження досвіду: Підвищення мотивації учнів до навчання, їх пізнавальної активності на уроках і, як наслідок, покращення якості знать, що підтверджує загальногімназичний кількісний та якісний моніторинг навчальних досягнень учнів.

Репрезентація досвіду: виступ на засіданні МО вчителів початкової ланки Орджоникідзевського ТВО;  відкриті уроки для вчителів початкової  ланки  СГГ № 27, відкриті виховні заходи для батьків.


Категорія: Початкова освіта | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 982 | Теги: пізнавальна діяльність, віртуальна дидактика, освітня мультимедія, інтерактивна дошка, інформаційно-комунікативні технолог, Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.6/38
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024