Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2021, 00:31

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Використання ігрових технологій в навчально-виховному процесі в початковій школі як один з перспективних напрямків в процесі реалізації Держ
Використання ігрових технологій в навчально-виховному процесі в початковій школі як один з перспективних напрямків в процесі реалізації Державного освітнього стандарту. 
Сагата Тетяна Іванівна, 
вчитель початкових класів, вища категорія


Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 83 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор  Овсейчук Любов Григорівна
Вул.. Барикадна, 2 
тел.. 764-47-24

Провідна педагогічна ідея досвіду: тема досвіду співзвучна проблемі реформування сучасної освіти: формування самостійної, ініціативної, вдумливої особистості через впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
 Актуальність досвіду зумовлюється концептуальними положеннями та державними вимогами реформування освіти в Україні, Державного стандарту,  спрямованими на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань. Постійно зростаючі вимоги до змісту й організації навчання та виховання потребують упровадження ефективних педагогічних підходів. 

Науково-теоретична база досвіду Теоретичною основою досвіду є наукові дослідження вчених Л.Виготського, Д.Ельконіна, Р.Жуковської, О.Запорожець, Н.Кудикіної, В.Менджерицької, С.Русової, О.Усової. Наполегливо працювали і працюють у напрямі цієї проблеми відомі вчителі – новатори Ш.Амонашвілі, М.Гузик, С.Ільїн, В.Краковський, С.Лисенкова, В.Шаталов та ін.. 

Стисла анотація досвіду Сутність досвіду полягає в гармонійному поєднанні навчальної та ігрової діяльності молодших школярів. Реалізація ігрових технологій дозволяє підвищити якість педагогічного процесу, рівень навчальних досягнень, забезпечує комфортність, емоційну задоволеність. Технологія досвіду містить у собі великий арсенал різнонаправлених форм, методів, прийомів навчальної та ігрової діяльності вчителя та учнів на уроці та в позаурочний час. Інноваційна значущість полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховна функції діють у тісному взаємозв’язку. 
 Формування учня як самостійної, ініціативної, вдумливої особистості буде успішним, якщо вчитель потурбується про це з першого проведеного уроку. Тому одним з найперспективніших шляхів виховання активних учнів, озброєння їх необхідними вміннями і навичками, є впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри. Гра є незмінним важелем розумового розвитку дитини. Ігрова форма занять створюється за допомогою ігрових прийомів і ситуацій, які дозволяють активізувати пізнавальну діяльність учнів. Ігри проводяться починаючи з елементарних ігрових ситуацій, поступово ускладнюючи й урізноманітнюючи їх у міру нагромадження в учнів знань, вироблення вмінь і навичок, засвоєння правил гри, розвитку пам’яті, виховання кмітливості, самостійності, наполегливості.

Результативність впровадження досвіду: Завдяки успішному використанню дидактично - ігрових форм розвинулася пізнавальна самостійність учнів. Така організація здобуття знань дає змогу максимально активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів на уроках і водночас сприяє не тільки підвищенню якості навчання, а й забезпеченню емоційного благополуччя та психологічного комфорту кожній дитині вже з перших днів навчання у школі. в процесі проведення уроків з елементами гри вчитель домагається реалізації  ідеї співдружності, змагання, самоуправління , виховання відповідальності кожного за результати своєї праці, а основне – підвищує інтерес дітей до навчання.

Репрезентація досвіду: ЗОШ № 83 на засіданнях МО, педрада, науково методичний семінар; районний – представлення на конкурсі « Вчитель року»; електронний журнал « Раз ступенька, два ступенька» 
Категорія: Початкова освіта | Додав: kommun (26.01.2014)
Переглядів: 1335 | Теги: ігрові технології, ігри на уроках математики, Комунарський, екологічні ігри для малюків, ігри на уроках української мови та | Рейтинг: 3.4/84
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021