Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.06.2024, 10:29

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Розвиток мовленнєвої компетентності учнів класів інтенсивної педагогічної корекції
Розвиток мовленнєвої компетентності учнів класів інтенсивної педагогічної корекції

Чуб Світлана Володимирівна, вчитель початкових класів, спеціаліст
Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 69 
Запорізької міської ради Запорізької області, 
директор Борисенко Людмила Михайлівна; 
69096 м. Запоріжжя, вулиця Ладозька, 2 тел.222-77-33 
електронна адреса: school692007@rambler.ru

Провідна педагогічна ідея досвіду: 
Розвиток мовленнєвої компетентності в класах інтенсивної педагогічної корекції, який досягається завдяки  компетентнісній спрямованості змісту і організаційних форм уроків, дає змогу навчити учнів правильно будувати речення, складати тексти, висловлювати свою думку, спілкуватися в суспільстві.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: 
Однією з найважливіших базових складових інклюзивного навчання є розвиток мовлення учнів. Недорозвинення усного мовлення у більшості дітей з порушеннями психофізичного розвитку визначається у структурі основного дефекту і не є фатально обмежувальним фактором, який стримує їхній загальний розвиток. Тому робота вчителя будується на основі комунікативно-діяльнісного та корекційно-розвивального підходів, яка відповідає основним принципам навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку.
 
Науково-теоретична база досвіду: 
Особливості корекційного виховання та освіти дітей з особливими потребами досліджували відомий психолог  Л.С.Виготський, сучасні вчені А.А.Колупаєва, С.М.Єфименко, Л.І.Аксенова, Н.М.Назарова. Види корекційної діяльності  розглядали як систему мір, спрямованих на виправлення чи послаблення відхилень у психічному та фізичному розвитку дітей з аномальними відхиленнями вчені В.В.Воронкова, І.Г.Єременко, С.Д.Забрамная, Б.П.Пузанов, В.А.Лапшин.

Стисла анотація досвіду: 
Досвід за інноваційним потенціалом – модифікаційний. 
Вчитель працює над творчим вирішенням проблем навчання мовленнєвого розвитку учнів класу інтенсивної педагогічної корекції виразному, свідомому читанню, збагаченню словникового запасу молодшого школяра. Велику увагу приділяє розвитку усного та писемного мовлення учнів. Форми, засоби і методи роботи різноманітні, але всі вони підпорядковані єдиній меті – формуванню мовленнєої компетенції в молодших школярів, прищепленню їм навичок культури спілкування, розширенню кругозору.
 
Результативність впровадження досвіду: 
Учні класу інтенсивної педагогічної корекції протягом чотирьох років показали вагомий результат в розвитку усного мовлення: засвоїли елементарні навички культури мовлення і культури спілкування, навчилися будувати власні висловлювання, вільно спілкуватися один з одним та з іншими людьми. 

Репрезентація досвіду:
Виступ на районному методичному об’єднанні (березень 2013 р.)
виступ на обласному семінарі  «Інтеграція теорії та практики в акмеології післядипломної педагогічної освіти» (березень 2013 р.)
Категорія: Початкова освіта | Додав: LeninRMO (30.01.2014)
Переглядів: 731 | Коментарі: 2 | Теги: інтенсивна педагогічна корекція, усне мовлення, Розвиток мовлення, вленнєва компетенція, інклюзивна освіт, Диференціація, Ленінський, писемне мовлення | Рейтинг: 2.4/36
Всього коментарів: 2
2 Олена К  
Хто не знає, що таке класи інтенсивної педагогічної корекції - тому важко судити значимість цієї праці. Наснаги!!

1 Олександра  
Досвід цікавий та перспективний. Успіхів!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024