Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 20:41

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Розвиток інтелектуально-творчих здібностей учнів початкової школи в процесі роботи з орігамі
Розвиток інтелектуально-творчих здібностей учнів початкової школи в процесі роботи з орігамі

ПІБ: Чічкова Тетяна Костянтинівна, вихователь групи продовженого дня,
керівник шкільного методичного об’єднання вихователів ГПД.
Категорія: Спеціаліст.

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Любімова Алла Володимирівна.
Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77;
E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

Провідна педагогічна ідея досвіду:  У цілісному педагогічному процесі формування творчих здібностей — це необхідна умова розвитку особистості. Творча активність дитини - то є вияв готовності змінювати себе та навколишню дійсність. Творча активність успішно розвиває пізнавальні здібності в оволодінні знаннями, виховує постійне прагнення до самоосвіти, наполегливість у досягненні мети, готовність до діяльнісного розуміння навколишньої дійсності, і орігамі поєднує в собі різноманіття форм, методів та прийомів для розвитку інтелектуально – творчих здібностей учнів початкової школи.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Молодший шкільний вік вважають найбільш сприятливим і значущим періодом виявлення та розвитку творчого потенціалу особистості. Тут  закладаються основи творчої й освітньої траєкторій, психологічна база продуктивної діяльності, формується комплекс моральних цінностей, якостей, здібностей, потреб особистості. Усе це визначає успішність подальшого навчання, виховання і соціалізації особистості.
Техніка орігамі  є ігровою технологією, паперовим конструктором, який сприяє формуванню стійкого інтересу до навчальної діяльності, забезпечує наступність між навчанням і грою, дає можливість встановити органічні зв'язки з іншими шкільними дисцип¬лінами. Перспективність впровадження досвіду роботи з організації занять з оригамі в початкових класах полягає в застосуванні унікального різновиду інтелектуальної гри, яка сприяє гармонійному роз¬витку образної, логічної та емоційно-вольової сфери людини.

Науково-теоретична база досвіду:

В практику педагогічного досвіду роботи полягли наукові положення педагогів, психологів: Л.С.Виготського,А.М.Матюшкина, Г.И.Щукиної, Ф.Я.Байкова,
М.И.Бойцова, А.И.Денисова з вивчення проблеми творчих  здібностей і творчої активності учнів початкової школи.

Стисла анотація досвіду:
Педагогічний  досвід вихователя групи продовженого дня складається з системи гурткової роботи з оригамі. Педагогом визначено етапи організації навчальної та творчої діяльності учнів, підготовлено дидактичні розробки для самостійної роботи учнів, розроблено систему занять гурткової роботи, зібрано матеріали творчих робіт учнів та творчих звітів педагога.

Результативність впровадження досвіду:
  Результатом впровадження  досвіду роботи є організація системи гурткової роботи з оригамі в навчально-виховний процес ІІ половини дня. Наслідком діяльності учнів стало підвищення інтересу до освітнього процесу поза уроками, розвиток конструктивного та просторового мислення, здатність комбінувати, почуття форми, творчої уяви, пам'яті, художнього смаку. Даний досвід рекомендується до впровадження в позакласній роботі вихователями ГПД а також керівниками гурткової роботи.

Репрезентація досвіду:

     Обласний науково-практичний  семінар «Інноватика в сучасній освіті: Інноваційна педагогічна підтримка дитини » 19.02.2013р.,
     Обласна виставка «Освіта Запорізького краю – 2013 квітень 2013р,
     шкільне методичне об’єднання вихователів ГПД ЗНВК «ОСНОВА»   26.03.2013р.

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_19.html

Категорія: Початкова освіта | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 840 | Теги: творча діяльність, розвиток творчості, розвиток моторики, розвиток інтелектуально-творчих зді, оригамі, Орджонікідзевський | Рейтинг: 3.0/42
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024