Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.03.2024, 11:20

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Розв’язування сюжетних задач. Підготовча робота у 1 класі
Розв’язування сюжетних задач. Підготовча робота у 1 класі

Штанько Юлія Петрівна,
вчитель початкових класів, «спеціаліст»

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів  № 17 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  69027, м. Запоріжжя, вул. Енгельса, 20
Телефон: 769-80-46
E-mail: : zp.school17@gmail.com

Директор Данько Анатолій Іванович



Актуальність проблеми: Одним з основних завдань Державного стандарту  початкової  загальної освіти є формування в учнів математичної компетентності,яка полягає у здатності застосовувати досвід навчальної математичної діяльності для розв’язання практично зорієнтованих задач.
Тож вироблення вміння розпізнавати практичні проблеми,які можна розв’язати із застосуванням математичних методів,є важливою складовою навчання математики.Вагому роль у розв’язанні цього завдання відведено змістовій лінії "Сюжетні задачі” Тому актуальною стає проблема, над якою я працюю " Сюжетні задачі”

Науково-теоретична
база досвіду: Методичне підґрунтя досвіду роботи та його практична реалізація спирається на Національну доктрину розвитку освіти, Закони України «Про освіту», Новий Державний стандарт початкової освіти;
-теоретичну основу розробки системи становлять діяльнісні теорії навчання-теорія поетапного формування розумових дій П.Я.Гальперіна та теорія змістовних узагальнень В.В.Давидова, Д.Б.Ельконіна,методика розв’язування задач за Скворцовою С.О

Анотація досвіду: Я ставлю перед собою мету – вчити дітей розв’язувати задачі так, щоб вони включали у цей процес всі складові свого розуму: міркування, пошук, логічне мислення, винахідливість. Під час ознайомлення з новим видом задач організовую еврестичну бесіду так, щоб учні з пасивних слухачів перетворилися в активних учасників аналізу задачі. Використовуючи систему прийомів і способів, вчу  розв’язувати  задачі  різними способами, змінювати елементи задачі, складати обернені, розв’язувати задачі підвищеної складності, цікаві задачі.

Результативність впровадження досвіду: Методика підготовчої роботи над сюжетними задачами,яка реалізується шляхом виконання системи навчальних завдань,створює умови для набуття знань і умінь,які є необхідними для засвоєння поняття задачі,а саме:
Знання:
  • конкретного змісту арифметичних дій додавання й віднімання;
  • конкретного змісту відношення різнецевого порівняння;
Уміння:
  • переходити від предметної інтерпретації операції об’єднання елементів двох множин,що не перетинаються(вилучення частин множини і показу решти),до запису математичного виразу або рівності й навпаки;
  • переходити від схематичної інтерпретації операції об’єднання елементів двох множин,що не перетинаються(вилучення частини множини і показу решти),до запису математичного виразу або рівності й навпаки;
  • знаходити суму й різницю двох чисел;
  • збільшувати та зменшувати число на кілька одиниць;
  • знаходити на скільки одиниць одне число (більше) менше від іншого числа.
Репрезентація досвіду:
Рівень репрезентації: навчальний заклад,районний;
Форми репрезентації:  виступ на ШМО вчителів початкових класів.
Категорія: Початкова освіта | Додав: kommun2 (03.02.2014)
Переглядів: 1312 | Коментарі: 1 | Теги: передовий педагогічний досвід вчите, математика., розв’язування сюжетних задач у 1 кл, Комунарський | Рейтинг: 2.9/58
Всього коментарів: 1
1 семен  
цфукцукцуцуцук

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024