Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 13:38

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Портфоліо методичного об’єднання вчителів початкових класів
Портфоліо методичного об’єднання вчителів початкових класів як метод надання результатів практичної діяльності вчителів і учнів, план самоосвіти та саморозвитку,  план реалізації професійного потенціалу вчителів.

Ренан Елеонора Аркадіївна,   вчитель початкових класів,«Спеціаліст  вищої категорії», «Старший учитель».

Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови Запорізької міської ради Запорізької області
 
Керівник закладу: Терновська Л.І.

пр. Маяковського , 8
т:233-87-11
URL: www.school-71.zp.ua     
E-mail: school-71@ukr.net



 
Провідна педагогічна ідея: Основна ідея створення портфоліо методичного об’єднання вчителів  полягає в тому, що він є багатофункціональним інструментом  оцінювання. Порфоліо дозволяє  методичному об’єднанню всебічно презентувати свої досягнення, вміння та напрямки діяльності.    

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Формування інформаційно-технологічного суспільства, докорінні зміни в соціально-економічному, духовному розвитку держави потребують підготовки вчителя нової генерації. Якісна освіта з гуманним спрямуванням – це, насамперед, високопрофесійні педагогічні кадри.
У зв’язку з цим, стає очевидною необхідність розробки і впровадження у широку практику такого засобу висвітлення вчительських професіональних досягнень, який би:
  • давав об’єктивну інформацію про якість роботи вчителя;
  • був би здатен фіксувати динаміку змін (моніторинг) якості професійної діяльності педагога;
  • був би зрозумілим не тільки фахівцям.
Всім цим вимогам в найбільшій мірі відповідає такий метод пред’явлення результативності професійної діяльності, як портфоліо.

Науково-теоретична база досвіду: Згідно сучасних словників, портфоліо – це повна збірка власних досягнень, своєрідне досьє.  Ідея застосування портфоліо в освіті виникла в Сполучених Штатах в 80-ті роки. Сьогодні вона стає все більш популярною в Європі та Японії, її називають одним із трендів сучасної освіти.

Стисла анотація досвіду: Даний досвід демонструє електронне портфоліо методичного об’єднання вчителів початкових класів. В даній роботі надана об’єктивна інформація про якість роботи вчителів об’єднання протягом 5 років, простежується динаміка змін (моніторинг) якості професійної діяльності педагога, результати, досягнуті вчителями  в різних видах діяльності: навчальній, виховній, творчій, методичній, дослідницькій.

Результативність впровадження досвіду: Наслідком використання професійного портфоліо педагога для представлення його професійних досягнень може бути поява нового аспекту – особистого аспекту розвитку, самоорганізації та саморозвитку в побудові професійної кар’єри. Суттєвим стає перенесення акценту із зовнішньої експертизи і контролю на самоконтроль та проектування своєї професійної траєкторії.   Портфоліо дозволяє забезпечити наступність різних етапів процесу фахової підготовки і професійного розвитку, допомагає планувати, моніторити та коректувати освітню і кар’єрну траєкторію   вчителів.

Репрезентація досвіду: Навчальний заклад, районне об’єднання керівників ШМО.
 
            

Категорія: Початкова освіта | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 944 | Теги: моніторинг, Шкільне методичне об’єднання, початкові класи, практична діяльность, портфоліо, Орджонікідзевський | Рейтинг: 3.1/59
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024