Провідна педагогічна ідея досвіду: розробка і впровадження в навчально-виховний процес прийомів вербального оцінювання другокласників. Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
створення оптимальних умов для розвитку особистісних якостей учня (ситуація успіху);
надання можливості відчувати задоволення від процесу навчання;
створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня;
забезпечення умов для розвитку творчої особистості школяра;
сприяння позитивної мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні.
Науково-теретична база досвіду: Державний стандарт початкової загальної освіти від 20.04.11р. №462, Навчальні програми для ЗНЗ 1-4 кл., Лист МОН №1/9 - 383 від 30.05.13р. "Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах ЗНЗ у 2013-2014 н.р.”, Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 2-х класах ЗНЗ. Додаток до Листа МОН від 30.05.2013р. № 1/9 – 383, Наказ МОН України від 20.08.08р. №755 "Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи”. Методичні рекомендації щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів. Додаток до Листа ІАМЦ №03-04/163 від 10.09.13р Стисла анотація досвід: представлені матеріали містять рекомендації щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 2-х класів за новою програмою та прийоми вербального оцінювання, які вчителі використовують у своїй практиці. Репрезентація досвіду: круглий стіл для керівників ШМО та вчителів 1-2 класів Комунарського району.