Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 23.04.2024, 11:20

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Формування здоров'язберігаючої компетентності першокласників
Формування здоров'язберігаючої компетентності першокласників

Проценко Олена Олександрівна, вчитель початкових класів,
  спеціаліст вищої категорії

Запорізький колегіум «ЕЛІНТ»
Директор - Зайковська Олена Анатоліївна

вул. М.Чуйкова, 29
телефон - 283-60-40


Провідна педагогічна ідея досвіду: Особливу увагу вчитель має приділяти збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів. Сучасний урок має бути здоров’язберігаючим, здоров’яформуючим, здоров’язміцнюючим, спрямованим на формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Першокласниками тепер стають діти в шестирічному віці. І вони, якою б спрощеною не була навчальна програма, можуть опинитись у стані психоемоційної напруженості через фізичну непідготовленість до пропонованого навчального навантаження. За своїми психічними особливостями діти шести років різко відрізняються від інших учнів. Дуже активні, допитливі, вони потребують особливої уваги, детального вивчення вікових особливостей.   Особливу увагу слід приділити правильному дозуванню навантаження. Шестилітки набагато швидше втомлюються, ніж семилітні діти. Вони втомлюються просто від тривалого сидіння за партою, навіть якщо при цьому немає особливого розумового навантаження. 
Якщо ж таке навантаження є, утома стає ще більш помітною. Це пов'язано з віковими особливостями роботи центральної нервової системи. 
Тому  сучасний урок має бути здоров’язберігаючим, здоров’яформуючим, здоров’язміцнюючим, спрямованим на формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя.

Науково-теоретична база досвіду: Розробкою даної теми займалися  В.Сухомлинський, М.Амосов,О.Гнатюк, Т.Бойченко, О.Ващенко, Л.Попова,  А.Царенко та інші.

Стисла анотація досвіду: У роботі розкрито нові підходи щодо оновлення, модернізації навчально-виховного процесу, направленого на формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів. Пропонуємо вашій увазі конспект уроку з математики у 1 класі, який  можна використати на уроках в початковій ланці для формування даної  компетентності . 
Матеріали рекомендовано вчителям початкових класів. 

Результативність впровадження досвіду: Результатом такого процесу має бути сформованість здоров’язберігаючої  компетентності молодших школярів, яка є інтегрованою характеристикою особистості. 

Репрезентація досвіду. Вчителі колегіуму ознайомлені з досвідом роботи на засіданні кафедри початкових класів. Були проведені відкриті уроки з математики «Додавання і віднімання 0» 1 клас, «Складені задачі, які включають знаходження дробу від числа» 4 клас, з української мови «Узагальнення знань з теми «Прикметник»4 клас .    

Категорія: Початкова освіта | Додав: LeninRMO (22.01.2014)
Переглядів: 1037 | Коментарі: 2 | Теги: здорові діти, мотивація, здоров’язберігаюча компетентність, сучасний урок, Ленінський початкові класи | Рейтинг: 3.1/54
Всього коментарів: 2
2 irina  
Проблема зацікавила, але, нажаль, досвіду не побачила. Хотілось би конкретики!!!

1 now.polina  
Актуальна тематика, яка спрямована на розвиток здоров'язберігаючих компетентностей учнів 1 класів

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024