Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 03.12.2021, 14:41

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Початкова освіта

Активізація мисленнєвої діяльності учнів початкових класів через впровадження інтерактивних технологій на уроках математики
Активізація мисленнєвої діяльності учнів початкових класів через впровадження інтерактивних технологій на уроках математики
Сапельникова Олена Миколаївна, 
вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, старший вчитель

Запорізький навчально–виховний оздоровчий комплекс № 110 Запорізької міської ради Запорізької області 

Директор школи: Демченко Аркадій Григорович

вул. Стешенка, 19 м. Запоріжжя, Запорізька область, 69118, 
тел. (061)289 – 78 – 15, факс 289 – 78 – 17, 
Е – mail: sh110@ukr.net

Провідна педагогічна ідея досвіду: науково обґрунтувати та експериментально перевірити вплив інтерактивних завдань, що використовуються на уроках математики, на навчальну діяльність учнів початкових класів. З’ясувати у чому полягає суть інтерактивного навчання на уроках математики, розглянути послідовність роботи  під час інтерактивних вправ, як вони впливають на всебічний розвиток дитини, якість засвоєння матеріалу, узагальнити досвід роботи над темою, поділитися досвідом  з використання найбільш ефективних інтерактивних технологій. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: тема актуальна, витікає з вимог Держстандарту початкового загального навчання і передбачає шляхи реалізації в практичній діяльності всебічного розвитку і виховання особистості дитини через формування у учня бажання і вміння вчитися.
      
Науково-теоретична база досвіду
1. Державний стандарт початкової загальної освіти(20.04.2011)
2. Інформаційно-методичний журнал „Початкова школа» №№ 7,9,12/ 2012 р.
3. Інтерактивні технології навчання: теорія, досвід: Методичний посібник. / Авт.-уклад. О. Пометун, Л. Пироженко. - 2007.
4. Сиротенко Г.О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання Х.: Видав. гр. «Основа», 2003,-80с. 
5. Варзацька Л. Інтерактивні методи навчання: лінгводидактичні засади //Дивослово. - 2005. - № 2. - C. 5-19
6. Гейко І. Використання інтерактивних форм і методів навчання як засіб формування творчої особистості //Історія України. - 2002. - № 37. - C. 7-9
7. Глущенко Л.Є. Щоб навчання було цікавим : З практики його організації за інтерактивними технологіями //Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 9. - C. 16-22  
8. Іванішена С. Форми та методи інтерактивного навчання //Початкова школа. - 2006. – № 3. - C. 9-11
9. Пашкуріна О.Б. Байка у світовій літературі : Система уроків із застосуванням інтерактивних прийомів "мікрофон", "робота в парах", "коло думок", "асоціативний кущ", та ін. //Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 9. - C. 22-30
10. Пашкурна О. Тільки ті знання, які добуваються самостійно, а не подаються в готовому вигляді: З практики застосування інтерактивних форм навчання //Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 12. - C. 9-12
11. Побірченко Н. Інтерактивне навчання в системі нових освітніх технологій //Початкова школа. - 2004. - № 10. - C. 8-10

Стисла анотація досвіду: в наданих матеріалах досвіду розкриті засоби, зміст, форми і прийоми активізації мисленнєвої діяльності учнів на уроках математики через впровадження інтерактивних технологій. Провідною ідеєю,що витікає з даного досвіду є те,що процес засвоєння нового повинен бути цікавим, приносити радість пізнання нового. Яскравість, емоційність, різноманіття видів робіт, самостійний пошук дитини, активність його розуму, розвиток волі -  мета роботи вчителя Сапельнікової О.М. 
 Сапельнікова О.М. свою головну задачу бачить  в розвитку у дітей пізнавальних інтересів, а також бажання долати труднощі в навчальній роботі на уроках математики. Даний досвід може використовуватися в будь-якій школі, за умови створення матеріально-технічної бази.

Результативність впровадження досвіду: Збільшення і покращення засвоєння матеріалу. Підвищили результати успішності з математики за II семестр 2012- 2013- н. р. - 3 учні, підвищили тематичне оцінювання у I півріччі 2013-2014 н.р.- 4 учні.

Репрезентація досвіду: упровадження  передового педагогічного досвіду здійснюється  через районний методичний центр вчителів початкової школи, обмін досвідом на семінарах для вчителів нашої школи.
Категорія: Початкова освіта | Додав: kommun (31.01.2014)
Переглядів: 1413 | Коментарі: 7 | Теги: «Мікрофон», «Піраміда навчання», «Карусель», активізація учнів на уроках математ, мисленнєва діяльність, інтерактивні технології, Комунарський | Рейтинг: 3.3/108
Всього коментарів: 7
7 Оля   [Матеріал]
Шановна Олександро,а ви не заздріть: і досвід, і вчитель цікаві.Вмставка відкрита, обмежень у перегляді немає,умов коментарів також.
Уважніше читайте умови виставки!!!Навседобре

6 Олександра   [Матеріал]
Шановні, ми оцінюємо досвід чи вчителя? Де матеріали роботи? Де досвід, з яким нам пропонують ознайомитися і впроваджувати у своїй діяльності!

5 Віктор   [Матеріал]
Гарно, прекрасна мета!

4 Микола   [Матеріал]
Дуже цікавий матеріал і гарна вчителька. Успіхів!

3 Юрий   [Матеріал]
110 школа с такой учительницей рулит . Лучший учитель Украины. Гордость школы . Елена Николаевна Вы наша гордость !!!!!!!!!!!!!!!!!

2 Оля   [Матеріал]
Дякую.Цікава тема.Бажаю успіхів!

1 Алла   [Матеріал]
Чудово! Сучасна мета! Бажаю успіхів дітям та вчителю !

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021