Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 08.07.2020, 00:06

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Дошкільна освіта

Виховання ціннісного ставлення до природи у дошкільників в процесі пошуково-дослідницької діяльності
Виховання ціннісного ставлення до природи у дошкільників в процесі пошуково-дослідницької діяльності

Лимарь Наталія Анатоліївна, вихователь дошкільного підрозділу ЗНВК «ОСНОВА», спеціаліст.

Запорізький навчально-виховний комплекс з відділенням для реабілітації дітей хворих на цукровий діабет Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор: Любімова Алла Володимирівна.

Адреса: І корпус - 69000, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького, 9;
ІІ корпус – 69035, м. Запоріжжя, вул..Сталеварів, 29.
Телефони: (061)233-14-77, (061)233-25-24, (061)234-01-04
Факс: (061)233-14-77;
E-mail: osnovazp@mail.ru
Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

Провідна педагогічна ідея досвіду: Організація пошуково-дослідницької діяльності дошкільників дозволяє створити умови щодо забезпечення ціннісного ставлення до природи, ефективного екологічного виховання й формування високої гуманістичної культури, здатності протидіяти проявам бездуховності у відношенні до природи.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:  Національна програма виховання дітей та учнівської молоді зазначає, що важливою складовою змісту виховання особистості є ціннісне ставлення до природи, яке формується у процесі екологічного виховання і виявляється в усвідомленні цінності природи в житті людини, вихованні в дітях почуття особистої причетності до збереження природних багатств, розвитку здатності особистості гармонійно співіснувати з природою, поводитись компетентно, екологічно безпечно.

Науково-теоретична база досвіду:
Науковці сучасної педагогіки В.Н. Мясіщев, Г.С. Костюк, М.М. Поддьяков відзначають, що дослідницький інтерес – це  активне пізнавальне ставлення людини до світу. У дослідженнях Л. В. Лохвицької  визначено шляхи, методи, форми, засоби, які забезпечують формування ціннісного ставлення до природи.

Стисла анотація досвіду: Досвід роботи складається з педагогічної системи, за допомогою якої впроваджується технологія формування ціннісного ставлення до природи у дошкільників в процесі пошуково-дослідницької діяльності. Вихователь надає перевагу пошуково-дослідницькій та ігровій діяльності дошкільників в їх ознайомленні з природою планети Земля, природою рідного краю. Структурними компонентами пошуково-дослідницької діяльності є: слухання казок, оповідання, бесіди, екскурсії, ігри, спостереження, досліди.

Результативність впровадження досвіду: Впровадження пошуково-дослідницької діяльності в навчально-виховний процес дошкільників дозволило вирішити проблему виховання ціннісного ставлення дітей до природи: створити позитивну мотивацію в процесі навчально-виховної діяльності, сформувати навички розумової праці, виробити прийоми дослідницької діяльності, сформувати  вміння доносити свої думки.

Репрезентація досвіду: Педагогічна рада ЗНВК «ОСНОВА» з теми «Успіх як життєвий пріоритет особистості» (березень, 2013 р.)

Презентацію досвіду розміщено на шкільному блозі «Міська педагогічна виставка – 2014» http://mpedvistavka2014.blogspot.com/2014/01/blog-post_1005.html

Категорія: Дошкільна освіта | Додав: OrdgonRMO (25.01.2014)
Переглядів: 699 | Теги: виховання, дошкільники, ціннісне ставлення до природи, мислення, Орджонікідзевський, пошуково-дослідницька діяльність, досліди | Рейтинг: 2.8/43
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020