Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Початкова освіта [98]
Дошкільна освіта [29]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 11:50

Головна » Статті » Початкова та дошкільна » Дошкільна освіта

Індивідуально – диференційований підхід в роботі з дітьми в компенсуючих групах з вадами опорно – рухового апарату
Індивідуально – диференційований підхід в роботі з дітьми в компенсуючих групах з вадами опорно – рухового апарату


Діордіяшенко Антоніна Василівна, 
вихователь, спеціаліст вищої категорії


 Дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) комбінованого типу№226 «Парус»
 Запорізької міської ради  Запорізької області
Завідувач:   Шпільчина Олеся Василівна
Адреса: м. Запоріжжя, вул. Пархоменко 20б  
Телефон: 67-47-12




Провідна педагогічна ідея досвіду: проведення індивідуальної корекційно-відновлювальної роботи з урахуванням індивідуальних особливостей особистості та її  індивідуальності, зміцнення фізичного та психічного здоров’я дитини. 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:    визначається необхідністю вирішення завдань, окреслених Законом України «Про дошкільну освіту»,  Положенням про дошкільний навчальний заклад, якими визначаються пріоритетні завдання фізичного і психічного здоров'я дітей дошкільного віку. Пропоновані  автором досвіду ігрові профілактичні та  корекційні комплекси вправ використовуються для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату на заняттях та в  повсякденному житті.

Науково-теоретична база досвіду: досвід базується на дослідженнях вчених Е.Н. Вавілова, Е.С. Вільчковського, Н.Н. Ефименка, З.П.Бобровникової, які довели, що активна рухова діяльність сприяє активізації всіх головних функцій: дихальної, серцево-судинної, нервової. До кожної дитини слід підходити індивідуально, враховуючи вікові та індивідуальні особливості дитини. Вчені розглядвють проблему збереження та зміцнення здоров’я дітей та формування правильної постави як основну в фізичному вихованні.

Стисла анотація досвіду: за інноваційним потенціалом досвід має комбінаторний характер. Автор досвіду доводить, що певних результатів в питаннях охорони та зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного фізичного розвитку можна досягнути тільки враховуючи в своїй роботі психологічні, фізіологічні та індивідуальні особливості кожної дитини. В досвіді представлені конспекти-сценарії фізкультуро-оздоровчих комплексів, занять, ранкової гімнастики з використанням здоров’язбережувальних  технологій в індивідуальні роботі з дітьми. Представлено нетрадиційне обладнання з розробленою методикою використання в корекційній та профілактичній роботі  з дітьми як в компенсуючих групах ДНЗ так і в загально розвиваючих ( «сольові торбинки», поролоновий валик, «кільця-крильця», триєнгл – «дах», «лоток»,  клін-підставка тощо. Автором досвіду підібрано індивідуальні вправи та комплекси для окремих підгруп дітей за різними ортопедичними порушеннями. Надається складений автором орієнтований тижневий план використання ігрових комплексів в корекційній роботі, орієнтовний план індивідуально-диференційованої роботи з дітьми протягом дня, корисна інформація для батьків і педагогів з питань порушень опорно-рухового апарату.

Результативність впровадження досвіду: знаходиться на етапі – оформлення моделі досвіду.

Репрезентація досвіду: дошкільний навчальний заклад

Категорія: Дошкільна освіта | Додав: shevchenko (30.01.2014)
Переглядів: 965 | Коментарі: 1 | Теги: корекційно-відновлювальна робота, Порушення, Шевченківський, індивідуально – диференційований пі, опорно – руховий апарат | Рейтинг: 2.5/40
Всього коментарів: 1
1 Ольга  
замечательный воспитатель, дети с удовольствием ходят в садик. Очень продуманные интересные обучающие программы, качественно поставленные сценарии утренников

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024