Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Дидактичне наповнення [37]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 09:51

Головна » Статті » Дидактичне наповнення » Дидактичне наповнення

Забезпечення особистісного розвитку дітей

Забезпечення особистісного розвитку дітей старшого дошкільного віку в умовах організації групи короткотривалого перебування


Осадча Альона Валеріївна

вихователь
спеціаліст

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 75 «Сонечко» Запорізької міської ради Запорізької області

Завідувач Мирошник Світлана Миколаївна 

Адреса: 69095 місто Запоріжжя, вул.. Гоголя 149-А,
Тел. 62-33-81; 

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду: У зв’язку з прийняттям Закону України від 06.07.2010 № 2442-VI «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», розробленням Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року, постала проблема надання обов’язкової дошкільної освіти всім дітям, які досягли 5-річного віку. Для її розв’язання передбачається запровадження різних форм охоплення дітей дошкільною освітою, зокрема, через організацію груп повного або короткотривалого перебування у дошкільних навчальних закладах різних типів, форм власності, з різним режимом роботи, в тому числі сезонним.

Науково-теоретична база досвіду: Характеристика психологічного віку; особливості розвитку дітей 5-річного віку; загальні освітні завдання за програмою «Впевнений старт».

Стисла анотація досвіду: Зміст матеріалів досвіду відбиває спробу Осадчої А.В. розробити оптимальну систему взаємодії з дітьми,  які не відвідують дошкільний заклад з різних причин, полегшити їх  адаптацію  в колективі однолітків та забезпечити їм рівні стартові можливості. В основу роботи над проблемою покладено важливість забезпечення  кожній дитині перед вступом до школи такого  рівня  розвиненості, вихованості і навченості, який гарантуватиме їй достатню і необхідну життєву компетентність. Досліджувалось вивчення нормативних документів щодо організації діяльності дітей у групах короткотривалого перебування та створення власного змісту, форм та методів організації навчально-виховного процесу. 
В практичній частині досвіду прдставлено:
  • перспективне 
  • освітніх завдань за програмою «Впевнений старт» на навчальний рік; конспекти занять за освітніми лініями та інтегрованих занять;
  • дидактичні ігри; 
  • тести для визначення психічної готовності дітей; 
  • психологічні ігри на згуртування колективу;
  • діагностичний інструментарій; 
  • анкети та консультації для батьків вихованців групи..
Система роботи Осадчої Альони Валеріївни характеризуєься стабільними позитивними результатами, що підтверджується даними моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень вихованців, проявом безболісного вступу до учбових закладів та адаптацією в колективі однолітків; адекватним до потреб розвитку дітей вибором навчального закладу для подальшого навчання.

Результативність впровадження досвіду: Показники стабільності контингенту, створення позитивного мікроклімату в групі; наявність пізнавального інтересу у вихованців; підвищення якості навчально-виховного процесу в групі короткотривалого перебування дітей дошкільного віку.

Репрезентація досвіду: Педагогічна рада дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 75 «Сонечко». Протокол засідання №2 від 27.11.2013 року.



Категорія: Дидактичне наповнення | Додав: Zhovt1 (27.01.2014)
Переглядів: 1057 | Коментарі: 1 | Теги: взаємодія з сім’єю, тести психологічної готовності, форми організованої освітньої діяль, Жовтневий, група короткотривалого перебування | Рейтинг: 3.5/96
Всього коментарів: 1
1 гість  
Ваша робота - чудовий винахід для працівників дошкільних навчальних закладів!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024