Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Дидактичне наповнення [37]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 13:08

Головна » Статті » Дидактичне наповнення » Дидактичне наповнення

Використання засобів віртуальної дидактики на уроках історії під час вивчення питань, пов’язаних з розвитком культури у різні епохи
Використання засобів віртуальної дидактики на уроках історії під час вивчення питань, пов’язаних з розвитком культури у різні епохи

Бачуріна Ліана Вікторівна. Вчитель історії, вчитель вищої категорії, звання - «вчитель-методист»

Запорізька суспільно-гуманітарна гімназія №27  Запорізької міської ради Запорізької області


директор – Гашенко Л.Д.


адреса – 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 15-а
 
т.34-22-91,   ogg27@ukr.net
gimnasiya27.at.ua.


Провідна педагогічна ідея досвіду:
Використання ІКТ у поєднанні з традиційними формами та методами навчання надає вчителю можВикористання засобів віртуальної дидактики на уроках історії під час вивчення питань, пов’язаних з розвитком культури у різні епохиливість задіяти всі рівні сприйняття навчального матеріалу учнями, розвивати асоціативне мислення, уяву. Недостатня увага, що приділяється авторами підручників репродукціям та фото пам’яток культури, спонукає вчителя до самостійного пошуку, «виходу за межі підручника», або залучення школярів до самостійної пошукової роботи.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Сучасна молодь існує в умовах інформаційного суспільства, має можливість «подорожувати у часі» в той чи інший спосіб. Орієнтування в питаннях розвитку культури тієї чи іншої країни, або епохи перетворюється на один з можливих засобів комунікації у світі, який дедалі більше стає відкритим. Загальний світогляд, орієнтування в культурних здобутках народів світу є «візитною карткою» сучасної людини, показником її освіченості. Зміст текстів ЗНО з історії України та всесвітньої історії містить завдання на розпізнавання пам’яток культури, тому вчитель має приділяти цим питанням достатньо часу, тому що практика доводить, що учні посередньо орієнтуються в візуальній ідентифікації об’єктів архітектури, живопису та скульптури.

Науково-теоретична база досвіду: Інтернет-ресурси: 1) www.uk.wikipedia. org
2) www.prostir.museum 3) www.louvre.historic.ru 4) www.hermitagemuseum.org.

Стисла анотація досвіду: використання ресурсу INTERNET, віртуальні екскурсії залами світових картинних галерей, розпізнавання шедеврів світової архітектури та живопису, в тому числі на зображеннях типу PAZZLE (в межах досвіду- епоха Відродження), закріплення знань учнів на основі «лото»- складання логічних ланцюжків з наданих об’єктів або фактів життя та творчості митців.

Результативність впровадження досвіду: використання віртуальних дидактичних матеріалів сприяє підвищенню інтересу учнів до предмету, активізації розумової діяльності. Результати складання випускниками іспитів ЗНО засвідчують, що та увага, яка приділяється роботі з візуальними джерелами, себе виправдовує ( за три попередні роки в середньому 62% випускників склали іспити на рівні вище 150 балів, а 36% з них - від 170 до 196).

Репрезентація досвіду: навчальний заклад, районний рівень (відкриті уроки, виступ на засіданні творчої групи РМО.


Категорія: Дидактичне наповнення | Додав: OrdgonRMO (18.01.2014)
Переглядів: 777 | Коментарі: 1 | Теги: PAZZLE, віртуальні екскурсії, засоби наочності, Відродження, комп’ютерні технології, Орджонікідзевський, культура | Рейтинг: 2.1/18
Всього коментарів: 1
1 Вчитель  
Спасибо за опыт! Очень актуально и результативно! Наслышана!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024