Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Дидактичне наповнення [37]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:16

Головна » Статті » Дидактичне наповнення » Дидактичне наповнення

Використання ігрових технологій на уроках української мови та літератури в 5 – 9 класах
Використання ігрових технологій на уроках української мови та літератури в 5 – 9 класах
Гарькава Наталія Андріївна, учитель укр. мови та літератури, вища категорія

Єгерєва Людмила Володимирівна, учитель укр. мови та літератури, соціальний педагог, ІІ категорія

Євдокименко Лариса Василівна, учитель укр. мови та літератури, вища категорія, вчитель-методист

Козюра Наталія Вікторівна, учитель укр. мови та літератури, ІІ категорія

Свідунович Таїсія Степанівна, учитель укр. мови та літератури, вища категорія, старший вчитель

Чумак Олена Анатоліївна, учитель укр. мови та літератури, І категорія

Яковлева Ангеліна Миколаївна, учитель укр. мови та літератури, І категорія



Запорізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов № 7 Запорізької міської ради Запорізької області

директор – Білоус Костянтин Андрійович

вул. Північнокільцева, 21, тел.769-80-37,  


Провідна педагогічна ідея досвіду:
     - Пропагування наукових знань і розвиток у школярів інтересу до наукової діяльності через інтелектуальні ігри.
     - Виявлення обдарованих і талановитих дітей.
     - Стимулювання розвитку творчої активності дітей, їхніх інтелектуальних і пізнавальних можливостей.
     - Створення умов для самопізнання й самореалізації.
     - Надання оптимальних можливостей для формування і прояву життєвих та соціальних компетенцій дитини.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Вибір даної теми зумовлюється концептуальними положеннями та державними вимогами реформування освіти в Україні, спрямованими на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань. Постійно зростаючі вимоги до змісту й організації навчання та виховання потребують упровадження ефективних педагогічних підходів.
Науково-теоретична база досвіду:  Наукові дослідження вчених Л.Виготського, Д.Ельконіна, Р.Жуковської, О.Запорожець, Н.Кудикіної, В.Менджерицької, С.Русової, О.Усової. Наполегливо працюють у напрямі цієї проблеми відомі вчителі – новатори Ш.Амонашвілі, М.Гузик, С.Ільїн, В.Краковський, С.Лисенкова, В.Шаталов та ін..
"Развивающие игры” Б. Никитин М., 1990 С. 10-12
Макаренко А. С. Гра//Твори: в 7 т. – К., 1954 – Т4. – С. 367-368
Маленко О.О. Інтелектуальні ігри на уроках української мови та літератури. Випуск 2 PDF

Стисла анотація досвіду: Одним із найперспективніших шляхів виховання самостійної, ініціативної, вдумливої особистості, озброєння її необхідними вміннями і навичками є впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають інтелектуальні ігри. Ігрова форма занять створюється за допомогою ігрових прийомів і ситуацій, які дозволяють активізувати пізнавальну діяльність учнів. Систематично вчителями кафедри української мови та літератури проводяться інтелектуальні ігри для паралелей 5 – 9 класів. За основу ігор береться теоретична база навчального матеріалу. Завдання поступово, починаючи від 5 і до 9 класу, ускладнюються й урізноманітнюються, накопичуючи в учнів знання, розвиваючи вміння і навички,  дитячу пам’ять, виховуючи кмітливість, самостійність, наполегливість.
 Педагоги ретельно добирають ігровий матеріал, який часто служить одним із ефективних засобів повторення або закріплення програмового матеріалу.
 Реалізація ігрових технологій дозволяє підвищити якість педагогічного процесу, рівень навчальних досягнень, забезпечує комфортність, емоційну задоволеність.
 Практична значущість досвіду полягає у використанні вчителями різних способів організації ігрової діяльності на уроках та в позаурочний час. Педагоги шукають ефективні методи та прийоми навчання, творчо використовують їх у своїй роботі.

Результативність впровадження досвіду: 
 - Набуті знання дають можливість  учням школи займати щорічно призові місця на районних  конкурсах та олімпіадах з української мови та літератури;
 - Учні 11 – х класів успішно складають ЗНО з української мови та літератури;
 - Сприяють вибору професії, пов’язаної з філологією та журналістикою.

Репрезентація досвіду: 
 - Публікації на шкільному сайті.
 - Проведення семінару  для вчителів області «Підвищення учбової компетентності на уроках української мови та літератури шляхом використання  освітніх інноваційних технологій».
 - Участь команди школи в районному конкурсі «Інтелектуальні ігри».


Джерело: http://Комунарський, Інтелектуальні ігри; ігри на уроках української мови та літератури; ігрові технології
Категорія: Дидактичне наповнення | Додав: kommun (24.01.2014)
Переглядів: 1770 | Рейтинг: 3.1/49
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020