Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Дидактичне наповнення [37]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 20:46

Головна » Статті » Дидактичне наповнення » Дидактичне наповнення

Тестування, як форма контролю знань учнів на уроках історії та права
Тестування, як форма контролю знань учнів на уроках історії та права

Демчук Ірина Леонідівна,
вчитель історії та правознавства, спеціаліст вищої категорії, Старший вчитель

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 90 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса: м. Запоріжжя,вул. Чумаченка, 13-б
Телефон:769-80-39
E-mail: school90zp@mail.ru
Сайт: school90.at.ua

Директор Волик Людмила Олексіївна


Провідна педагогічна ідея досвіду:
Однією з важливих функцій сучасного вчителя є ефективне управління процесом розвитку учнів. Для того, щоб здійснювати таке керівництво, учитель повинен мати об’єктивну інформацію про рівень навчальних досягнень учнів. Нині практика тестування майже витіснила традиційні методи опитування. Саме тому вчитель повинен оволодіти методологією, методикою створення та використання тестів. Ці знання знадобляться йому, щоб обрати якісну продукцію чи створити власну і, що не менш важливо, коректно її використати.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Одним із першочергових завдань освітньої діяльності  є запровадження сучасних технологій оцінювання знань і умінь учнів.   Універсальність тестової технології полягає в тому, що вона достатньо гармонійно застосовується на різних етапах уроку, а сам тест дозволяє здійснити різні види контролю: підготовчий, поточний, підсумковий, тематичний, позаурочний. Введення тестування дозволяє здійснити плавний перехід від суб'єктивних і багато в чому інтуїтивних оцінок до об'єктивних обґрунтованих методів оцінки результатів навчання.

Науково-теоретична база досвіду. Наукові праці В.Візерковського, І.Булаха, М.Мриги, роботи В.Аванесова, С. Морозова.


Стисла анотація досвіду:  Мета досвіду продемонструвати, що тестування є значним кроком на шляху розвитку методики контролю за засвоєнням учнями навчального матеріалу. Введення тестування дозволяє здійснити плавний перехід від суб'єктивних і багато в чому інтуїтивних оцінок до об'єктивних обґрунтованих методів оцінки результатів навчання. У матеріалах досвіду наголошується на те, що як і будь-яке інше педагогічне нововведення, тестування повинно здійснюватися на строго науковій базі, спираючись на результати педагогічних експериментів і наукових досліджень. Тестування не повинно замінити традиційні методи педагогічного контролю, а має лише в деякій мірі доповнити їх.

 Головну увагу приділено основним принципам тесту, правилам створення тестових завдань. Сконцентровано увагу на різноманітній класифікації тестів, недоліками та перевагами тестового контролю знань. Реалізовуючи на практиці власну концепцію педагогічної ідеї, намагаюсь поєднувати тестові технології з інноваційними технологіями, які в цілому відображають моє особистісне ставлення до навчального процесу, сприяють його оптимізації.
Універсальність матеріалу полягає в тому, що його можна легко адаптувати до роботи не тільки вчителів історії та права, але і викладачів інших предметів.

Результативність впровадження досвіду:
Поєднання тестових та інноваційних технологій у роботі дає можливість реалізувати себе як активну, самодостатню особистість, а найголовніше – виховати учня як творчу індивідуальність, якій притаманне критичне мислення, а також психологічно налаштувати його до майбутньої участі в ЗНО.

Репрезентація:
Презентація досвіду на засіданні районного методичного об’єднання вчителів історії та права.
Категорія: Дидактичне наповнення | Додав: kommun2 (03.02.2014)
Переглядів: 1153 | Теги: когнітивні рівні, дидактичні ігри, інтерактивні форми роботи, історія., валідність тесту, тести, Комунарський | Рейтинг: 2.1/34
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024