Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Дидактичне наповнення [37]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 18:04

Головна » Статті » Дидактичне наповнення » Дидактичне наповнення

Розвиток пізнавальної і творчої активності учнів на уроках математики шляхом використання сучасних освітніх технологій
Розвиток пізнавальної і творчої активності учнів на уроках математики шляхом використання сучасних освітніх технологій
Вакар Алла Іванівна, учитель математики, 
«спеціаліст вищої категорії», «учитель-методист»;






Свистельникова Наталія Юзефівна, учитель математики, 
«спеціаліст вищої категорії», «старший учитель»;    







Яценко Валентина Олександрівна, учитель математики, 
«спеціаліст вищої категорії», «старший учитель»;







Гой Світлана Юріївна, учитель математики, 
«спеціаліст вищої категорії»







Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Озеров Олександр Дмитрович

69059 м. Запоріжжя, вул. Парамонова, 6а
Телефон: (061) 769-80-27 (приймальня)
Адреса сайту: http://znvk23.zp.ua/

Провідна педагогічна ідея досвіду:  полягає у створенні умов для індивідуального розвитку учня, підвищення його пізнавальної активності через широке застосування на уроках математики сучасних освітніх технологій. Основною педагогічною ідеєю досвіду є створення умов для формування стійкої, позитивної мотивації учнів, розвиток інтересу до предмета через організацію активного навчання, а також творче розмаїття форм і методів діяльності вчителя в цілях інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Урок з застосуванням сучасних педагогічних технологій - це якісно новий тип уроку, на якому вчитель з’єднує методику вивчення нового матеріалу з методикою застосування сучасних технологій. Наша особиста концепція, як автора цього досвіду, полягає в оптимальному поєднанні традиційних і активних методів і форм навчання, що передбачають застосування елементів різнорівневого навчання.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: розроблена система задач дає можливість розвивати креативну діяльність учнів, ефективне застосування якої на уроках геометрії розвиває логічне мислення учнів, формування практичних навичок. Підвищенню ефективності навчання математики сприяє розв’язування задач прикладного змісту. Звернення до прикладів із життя і навколишньої дійсності полегшує вчителю організацію навчальної діяльності учнів.

Науково-теоретична база досвіду: є роботи дидактів і методистів І.С.Якиманської, О.Д.Александрова, С.А.Ракова, М.І.Жалдака, Ю.В.Горошка, Г.О.Михаліна та ін..
Стисла анотація досвіду:матеріали методичної розробки містять результати роботи творчої групи вчителів математики з теми «Площа трикутника». Методична розробка представлена у вигляді презентації і складається з п’яти   частин і містить теоретичний матеріал, практичні завдання з тем курсу у 8-9 класах. У першій частині містяться теоретичні відомості, необхідні для засвоєння матеріалу. Друга частина містить задачі на готових кресленнях. Використання готових креслень значно полегшує сприйняття учнями умови задач та їх розв’язування . Особливо це ефективно на початковому етапі вивчення теми, коли в учнів ще не вироблені навички робити правильні та наочні креслення самостійно. Третя частина містить задачі з ДПА 9 класів . Четверта частина містить задачі із Міжнародного конкурсу « Кенгуру». Розв’язування  таких завдань, може виявитися відмінною підготовкою до ЗНО. П’ята частина містить олімпіадні та прикладні задачі. Прикладні задачі  сприяють підвищенню ефективності навчання математики. Звернення до прикладів із життя і навколишньої дійсності полегшує вчителю організацію навчальної діяльності учнів.

Результативність впровадження досвіду: Розроблена система завдань допомагає організувати продуктивну роботу і з учнями, які проявляють інтерес до предмета, і з учнями, які мають проблеми у вивченні матеріалу. Частина завдань має практичну спрямованість. Що також сприяє підвищенню інтересу до вивченої  теми. 

Репрезентація досвіду: Цей досвід застосований в умовах загальноосвітньої школи та профільної школи з урахуванням рівня підготовки учнів. Цей досвід представлений на шкільних семінарах та в інтернет-виданнях.
Категорія: Дидактичне наповнення | Додав: kommun (24.01.2014)
Переглядів: 1096 | Теги: на готових кресленнях, формула Герона, полупериметр, площа трикутника, теорема Піфагора, Комунарський, катети прямокутного трикутника | Рейтинг: 3.4/76
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020