Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Дидактичне наповнення [37]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 17:26

Головна » Статті » Дидактичне наповнення » Дидактичне наповнення

Психологічна компетентність вчителя під час формування творчих компетенцій учнів на уроках трудового навчання,гурткових заняттях
Психологічна компетентність  вчителя під час  формування  творчих  компетенцій  учнів на уроках трудового навчання, гурткових заняттях, та заняттях ГПД                         
    
Юнаш Алла Борисівна, вчитель трудового навчання,
спеціаліст вищої категорії, звання  «Вчитель-методист».

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів №104 
Запорізької міської ради Запорізької області

директор -  Бондар Валентина Леонідівна
адреса школи 69041  м.Запоріжжя, 
вул.Кремлівська, буд.65А

тел. 2391758, zos104@list.ru


Провідна педагогічна ідея досвіду: розповсюдження  та практичний показ досвіду педагога  у вигляді майстер-класів з виготовлення творчих виробів  та розгорнутих технологічних схем  з виготовлення цих виробів ,для  використання у проектній діяльності  з предмета трудове  навчання за програмою 5-9кл , а також керівниками  груп продовженого дня та гуртків.
Удосконалення професійної майстерності,розповсюдження перспективного педагогічного досвіду,впровадження інноваційних технологій навчання , задоволення потреб педагогів з трудового навчання ,керівників груп продовженого дня та гуртків.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:  впровадження досвіду сприяє створенню нового соціального досвіду.
Науково-теоретична база досвіду:Впровадження проектної діяльності на уроках трудового навчання ,що формує і розвиває  психологічну компетентність  вчителя під час  формування  творчих  компетенцій  учнів на уроках трудового навчання,гурткових заняттях, та заняттях ГПД.

Стисла анотація досвіду:       У Державній національній програмі «Освіта:Україна ХХIстоліття» трудова  підготовка названа серед трьох основних шляхів  реформування змісту загальноосвітньої підготовки. Вона має вирішувати одне із основних замовлень держави:підготовку молодого покоління до праці в нових умовах,формування в них  життєвих компетенцій, підготовку учнів до життя, формування життєвих трудових компетентностей. Тому освітня галузь «Технології» ,яка включає предмет трудове навчання , передбачає «набуття учнями загально трудових компетентнцій, сприяє професійному самовизначенню школярів,надає їм можливість набувати допрофесійної і початкової  професійної підготовки…» .А професійна компетентність вчителя трудового навчання ,вихователя ГПД ,керівника гуртка – це вихідне поняття для характеристики педагогічної діяльності вчителя. Вона визначає рівень педагогічної  готовності до діяльності.                         
         Сьогодення вимагає нових підходів до методики викладання предмета трудового  навчання, потребам суспільного розвитку, яка має за мету забезпечити підготовку учнів до трудової діяльності, дати учням загальні відомості про основи виробництва, сучасну техніку, технології, процеси управління,  основні групи професій та  вимоги професій до людини; залучити учнів до творчо-інтелектуальних і  технологічних робіт, сформувати навички розв’язання творчих практичних завдань. Одним з методів розповсюдження  досвіду вчитель пропонує проведення майстер-класів для колег-вчителів та учнів.

Результативність впровадження досвіду: використання розроблених  вчителем  творчих робіт педагогами Ленінського району.

Репрезентація досвіду: досвід  розповсюджений на рівні району.
Категорія: Дидактичне наповнення | Додав: LeninRMO (30.01.2014)
Переглядів: 901 | Коментарі: 1 | Теги: практичних завдань, Ленінський, навички розв’язання творчих | Рейтинг: 1.7/25
Всього коментарів: 1
1 Гість  
Вы на правильном пути - труд просто необходим детям!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024