Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Дидактичне наповнення [37]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:40

Головна » Статті » Дидактичне наповнення » Дидактичне наповнення

Математичний диктант, як вид діяльності вчителя для оперативного і систематичного контролю знань учнів
Математичний диктант, як вид діяльності вчителя для оперативного і систематичного контролю знань учнів

Лозовицька Марина Володимирівна,
вчитель математики, спеціаліст вищої категорії


Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 90 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса:  м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 13-б
Телефон: 769-80-39
E-mail: school90zp@mail.ru
Сайт: school90.at.ua

Директор Волик Людмила Олексіївна


Провідна педагогічна ідея досвіду:
Необхідність формування у учнів уміння оперувати набутими знаннями, знаходити роз’вязання вправ в нестандартних умовах,  розвивати логічне мислення, формування лаконічності і точності мислення, самостійно робити висновки й узагальнення , застосовувати їх в практичній діяльності.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: За новим Державним стандартом, в якому зазначено, що основною метою освітньої галузі "Математика" є формування в учнів математичної компетентності; розвиток здатності чітко та аргументовано формулювати і висловлювати свої судження; забезпечення інтелектуального розвитку учнів. Виникає потреба змістити акценти від відпрацювання навичок до формування усвідомленого розуміння математичних понять , процесів, зв’язків між математичними об’єктами. З метою виховання особистості, здатної ефективно діяти в різних сферах життєдіяльності, головним завданням учителя є формування у учнів умінь виділяти головне, аналізувати, узагальнювати, систематизувати інформацію, робити висновки та застосовувати набуті знання на практиці.

Науково-теоретична база досвіду: Державний стандарт  базової і повної
загальної середньої освіти( затверджено Постановою кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1392); Математика. Навчальна програма для учнів 5 — 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, Київ 2012; «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р.;  «Збірник програм з математики для допрофільної підготовки та профільного навчання (у двох частинах)», видавництва «Ранок», Харків, 2011 р.

Стисла анотація досвіду: Однією з ефективних форм організації  роботи учнів на уроці , є математичні диктанти - короткочасні письмові роботи , під час яких учні, сприймаючи завдання на слух (повністю чи частково), виконують їх письмово або записуючи лише результати. Математичний диктант призначається для оперативного і систематичного контролю знань учнів на різних етапах уроку, дозволяє визначити рівень знань учнів і негайно усунути прогалини в знаннях учнів з даної теми. Диктанти перевіряються негайно, за допомогою самоперевірки, взаємоперевірки, вчителем. Їх перевірка надає можливість бачити чітку картину того як засвоюється учнями новий матеріал та степінь його засвоєння.

Результативність впровадження досвіду: Підвищився рівень знань, умінь, навичок учнів, Покращилась математична мова, пам’ять, рівень мислення. Дає змогу реалізувати індивідуальний підхід та реалізувати принципи диференційного навчання на практиці.


Репрезентація досвіду:  на рівні навчального закладу : виступ на засіданні шкільного методичного об’єднання
Категорія: Дидактичне наповнення | Додав: kommun2 (29.01.2014)
Переглядів: 756 | Теги: компетентнісна освіта, оперативний і систематичний контрол, Комунарський, математичний диктант, дидактичне наповнення | Рейтинг: 3.2/57
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020