Провідна педагогічна ідея досвіду: Опанування вміннями та навичками образотворчої діяльності; формування художньо-практичної компетентності; готовність використовувати отриманий досвід у самостійній творчій роботі
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: З метою реалізації вимог нових Державних стандартів початкової та загальної середньої освіти щодо компетентнісно спрямованої взаємодії вчителя з учнями, виходячи з «Концепції загальної середньої освіти» та основних орієнтирів модернізації змісту освіти, особливо вагомим є особистісний розвиток учнів, збагачення їх емоційно-естетичного досвіду у процесі сприймання навколишнього світу, художньо-практичної діяльності, інтерпретації та оцінювання творів образотворчого мистецтва; також формування ціннісних орієнтирів, потреби в творчій самореалізації та духовно - естетичному самовдосконаленні. Тема втілює практичний досвід вчителя і є найактуальнішою для подальшого розвитку в формуванні навичок в образотворчому мистецтві.
Науково-теоретична база досвіду: Розробка обраної теми ґрунтується на: • Методиці викладання мистецтв; • Психологічній теорії творчої особистості та її розвитку (Р. Грановська, Л. Єрмолаєва-Томіна, В. Козленко, Я. Пономарьов); • Загальну теоретичну основу досвіду становлять базові знання з композиції, рисунку,колористики; • Викладання образотворчого мистецтва (Н.М.Сокольнікової); • «Художественное осмысление объекта и дизайна» - (Жердева Е.В.); • Основи композиції. Геометричні аспекти художнього формотворення. – (В.Є.Михайленко, М.І. Яковлева); • Шлях до майстерності – (Хосе М.Паррамон).
Стисла анотація досвіду: Технологія досвіду: • Отримання інформації з історії виникнення художнього розпису, знайомство з технологією; • Отримання інформації про сучасні технології художнього розпису; • Завдання на виконання ескізу композиції розпису; • Перенесення ескізу на поверхню для розпису; • Поетапне виконання художнього розпису; • Використання авторських художніх робіт у виставках.
Результативність впровадження досвіду: Впровадження досвіду майстер-класів з художнього розпису дає можливість використовувати надбані знання на уроках образотворчого мистецтва, приймати участь у художніх виставках різних рівнів, формуватись як творча особистість.
Репрезентація досвіду: • Систематичні організації та особиста участь у художніх виставках на рівні міста, області, України; • Участь у семінарах-практикумах на рівні району, міста; • Виступи на курсах слухачів КЗ ЗОІППО; • Участь у конкурсі «Вчитель року» - ІІ (районний етап); • Відкриті уроки та позакласні заходи.
Рівень репрезентації: навчальний заклад; районний , міський, обласний.
Форми репрезентації: член міського об’єднання художників «Колорит», майстер – класи, педраді, відкриті уроки та позакласні заходи.