Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Дидактичне наповнення [37]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.10.2021, 11:43

Головна » Статті » Дидактичне наповнення » Дидактичне наповнення

Формування практичних навичок у розвитку творчої особистості
Формування практичних навичок у розвитку творчої особистості

Сауріна Олена Яківна, вчитель образотворчого мистецтва,  «Спеціаліст»,  «старший вчитель»

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №58
Запорізької міської ради Запорізької області;

Директор: Шапка Віктор Іванович,

Адреса: 69001, м. Запоріжжя, вул. Поточна, буд. 7;

Телефон: (0612) 32-79-36,
е-mail:  shkola58@gmail.com



Провідна педагогічна ідея досвіду: Опанування вміннями та навичками образотворчої діяльності; формування художньо-практичної компетентності;  готовність використовувати отриманий досвід у самостійній творчій роботі

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:
З метою  реалізації вимог нових Державних стандартів початкової та загальної середньої освіти щодо компетентнісно спрямованої взаємодії вчителя  з учнями, виходячи з «Концепції загальної середньої освіти» та основних орієнтирів модернізації змісту освіти, особливо вагомим є особистісний розвиток  учнів,  збагачення їх емоційно-естетичного досвіду у процесі сприймання навколишнього світу, художньо-практичної діяльності, інтерпретації та оцінювання творів образотворчого мистецтва; також формування ціннісних орієнтирів, потреби в творчій самореалізації та духовно - естетичному самовдосконаленні. Тема втілює практичний досвід вчителя і є найактуальнішою для подальшого розвитку в формуванні навичок в образотворчому мистецтві.

Науково-теоретична база досвіду:
Розробка обраної теми ґрунтується на:
•    Методиці викладання мистецтв;
•    Психологічній теорії творчої особистості та її розвитку (Р. Грановська, Л. Єрмолаєва-Томіна, В. Козленко, Я. Пономарьов);
•    Загальну теоретичну основу досвіду становлять базові знання з композиції, рисунку,колористики;
•    Викладання образотворчого мистецтва (Н.М.Сокольнікової);
•    «Художественное осмысление объекта и дизайна» - (Жердева Е.В.);
•    Основи композиції. Геометричні аспекти художнього формотворення. – (В.Є.Михайленко, М.І. Яковлева);
•    Шлях до майстерності – (Хосе М.Паррамон).

Стисла анотація досвіду:
Технологія досвіду:
•    Отримання інформації з історії виникнення художнього розпису, знайомство з технологією;
•    Отримання інформації про сучасні технології художнього розпису;
•    Завдання на виконання ескізу композиції розпису;
•    Перенесення ескізу на поверхню для розпису;
•    Поетапне виконання художнього розпису;
•    Використання авторських художніх робіт у виставках.

Результативність впровадження досвіду:
Впровадження досвіду майстер-класів з художнього розпису дає можливість використовувати надбані знання на уроках образотворчого мистецтва, приймати участь у художніх виставках різних рівнів, формуватись як творча особистість.

Репрезентація досвіду:
•    Систематичні організації та особиста участь у художніх виставках на рівні міста, області, України;
•    Участь у семінарах-практикумах на рівні району, міста;
•    Виступи на курсах слухачів КЗ ЗОІППО;
•    Участь у конкурсі «Вчитель року» - ІІ (районний етап);
•    Відкриті уроки та позакласні заходи.

Рівень репрезентації: навчальний заклад; районний , міський, обласний.

Форми репрезентації: член міського об’єднання художників «Колорит», майстер – класи,  педраді, відкриті уроки та позакласні заходи.

Категорія: Дидактичне наповнення | Додав: OrdgonRMO (19.01.2014)
Переглядів: 622 | Теги: Орджонікідзевський | Рейтинг: 2.1/19
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2021