Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
технології та управління [33]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 13:53

Головна » Статті » 2015 КО:технології та управління » технології та управління

Система управління охороною праці у школі

Система управління охороною праці у школі

Чабан Світлана Олександрівна

директор Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №39, вища категорія, учитель-методист

Рожкова Наталія Станіславівна

заступник директора з навчально-виховної роботи, вища категорія

Дудка Любов Іванівна

громадський уповноважений з охорони праці у школі, вища категорія, учитель-методист

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 39 Запорізької міської ради Запорізької області      

Директор: Чабан Світлана Олександрівна

Адреса школи: 69057, м.Запоріжжя, вул. О.Матросова, 16;

тел.:  (061) 233-04-46, 233-61-14

e-mail: school39@ukr.net

Провідна педагогічна ідея досвіду

Створення здорових, безпечних і високопродуктивних умов праці учасників навчально-виховного процесу.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Необхідність постійного удосконалення, підготовки, прийняття і реалізації рішень по здійсненню організаційних, технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-оздоровчих методів, спрямованих на збереження здоров’я і працездатності учасників навчально-виховного процесу.

Науково-теоретична база досвіду

  1. Закон України "Про охорону праці".
  2. Рекомендації щодо побудови, впровадження та удосконалення системи управління охороною праці, затверджених головою Держгірпромнагляду С. Сторчаком 07.02.2008 року.
  3. Настанови з систем управління охороною праці (МОП-СУОП 2001/ILO-OSH 2001) та згідно з вимогами стандарту серії ОНSАS 18001 „Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки персоналу".
  4. Лесковець С.О. Правове регулювання праці вчителя: Довідково-методичне видання. — Харків: Торсінг плюс, 2006.
  5. Організація роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти (законодавчо-нормативні акти з охорони праці). Укладач Юхименко А.П. — Кам’янець-Подільський, 2004.
  6. Падалка ОС, Пастухов В.П., Слісаренко АГ. Управління трудовим процесом в школі: правове регулювання. -К.: Українська енциклопедія, 1993.
  7. Сачков Л.С. Збірник нормативних документів з безпеки життєдіяльності. На допомогу керівникам навчальних закладів. -К: Фенікс, 2000.
  8. Рябова. Моніторинг розвитку навчальної діяльності учнів. Моніторинг у ЗНЗ. - К.: „Шкільний світ", 2007. -С.74-75.
  9. Дзеркалов Д. Комплексне нормативне забезпечення охорони праці. - Охорона праці. — 2008. -№5.-С.32-33.

Стисла анотація досвіду

Досвід управління охороною праці у Запорізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №39 передбачає виконання таких основних функцій: прогнозування та планування роботи з охорони праці; організація і координація робіт з охорони праці; контроль стану охорони праці та функціонування системи управління; облік, аналіз і оцінка показників стану умов і безпеки праці; стимулювання роботи з вдосконалення охорони праці, та вирішення наступних завдань: навчання працюючих з питань охорони праці;забезпечення безпеки виробничих процесів і обладнання, будівель і споруд; нормалізація санітарно-гігієнічних умов праці, їх відповідність нормативним вимогам; забезпечення працюючих засобами індивідуального захисту; забезпечення оптимальних режимів праці і відпочинку; організація лікувально-профілактичного та санітарно-побутового обслуговування працюючих, професійний відбір кадрів певних спеціальностей; вдосконалення нормативної бази з питань охорони праці.

Результативність впровадження досвіду

Результативність впровадження досвіду визначається наступним:

  1. Зниження кількості нещасних випадків під час навчально-виховного процесу.
  •  
  1.  
  1.  
  1.  

Кількість нещасних випадків під час навчально-виховного процесу

  1.  
  1.  
  1.  
  1. Відсутність випадків травмування працівників на виробництві за остання три роки.
  2. Поглиблення знань учасників навчально-виховного процесу з основ ОП і БЖД.
  3. У результаті підвищення якості навчання працівників школи підвищилась якість  знань з основ безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.
  4. Розвиток здібностей учнів через практичні заняття та заходи з БЖД.
  5. Поліпшення зав’язків з пожежною, медичною та поліцейською службами.

Теги: охорона праці у школі, системи управління охороною праці у школі

Посилання на матеріал: http://myschool50.webnode.com.ua/ Закладка "Матеріали на виставку"

Категорія: технології та управління | Додав: ordg (27.01.2016)
Переглядів: 1014 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/52
Всього коментарів: 1
1 zosh41  
Спасибо за детальное изучение вопроса ОТ. Детальный и подробный раздел годового плана - практическая помощь коллегам.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024