Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
технології та управління [33]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:57

Головна » Статті » 2015 КО:технології та управління » технології та управління

Система роботи ЗНВК № 67 з молодими спеціалістами як запорука їх професійного становлення

Тема «Система роботи ЗНВК № 67 з молодими спеціалістами як запорука їх професійного становлення»

Інформація про автора:

Приходько Людмила Олександрівна, заступник директора з НВР, вчитель німецької мови, спеціаліст вищої категорії;

Дергоусова Зоя Іванівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Запорізький навчально-виховний комплекс № 67 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор – Малиш О.Є.

вул. Радіаторна ,26,  тел. (061)236-56-02

e-mail–  snvk67@yandex.ua

 http://znvk67.zp.ua/

Провідна педагогічна ідея досвіду

Провідною педагогічною ідеєю досвіду є представлення управлінської діяльності у навчальному закладі щодо адаптації, становлення та розвитку молодих вчителів, розкриття шляхів розвитку професійної компетентності з урахуванням вимог основних орієнтирів освіти, висвітлення сутності концепції самоосвітньої діяльності та професійно-педагогічного вдосконалення молодого вчителя.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Становлення особистості молодого фахівця пов'язується з формуванням у нього професійної позиції - визначення свого становища в системі ділових відносин із колегами й учнями. Метою проведеної роботи стало визначення закономірностей становлення професійно-особистісної позиції та засобів сприяння цьому у процесі виконуваної відповідальної та соціально схвалюваної діяльності вчителя. Основний метод вивчення - дослідницько-формуючий, що поєднує в собі спостереження за професійною діяльністю вчителя-початківця та його особистісним становленням. Одночасно зі спостереженням здійснюється сприяння протіканню цих процесів і прогнозування подальшого розвитку молодого педагога. Актуальність досвіду полягає у плануванні управлінської діяльності в процесі супроводу молодих вчителів на реалізацію нових векторів в освіті, націлених на  підвищення рівня науково-методичної компетентності та результативності діяльності педагогів.

Науково-теоретичною базою досвіду є головні положення щодо розвитку загальної середньої освіти в Україні, викладені в Законах України «Про освіту», Державної цільової соціальної програми "Молодь України" на 2009-2015 роки, а також особистий педагогічний досвід.

Стисла анотація досвіду

Досвід висвітлений на 6 сторінках та має  14 додатків. Представлені теоретичні засади та практична спрямованість організації роботи Школи молодого учителя. Школа покликана формувати майстерність, творчу індивідуальність молодих педагогів. Школу молодого учителя (ШМУ) створюють на базі навчального закладу, де працює досвідчений учитель-фахівець, який має досвід наставницької роботи. Завданнями школи молодого вчителя є надання необхідної допомоги молодим спеціалістам в оволодінні методикою викладання свого предмета, розвиток умінь використовувати у роботі досягнення сучасної психолого-педагогічної науки. Робота Школи молодого вчителя спрямована на допомогу молодому педагогові в підвищенні професійної майстерності. Метою Школи є допомога вчителеві у професійному становленні, виробленні власного стилю роботи, розвитку фахового потенціалу, оскільки формування основних професійних якостей, які визначають ступінь майстерності педагога, відбувається протягом перших  педагогічної діяльності. Досвід може бути використаний навчальними закладами.

Результативність впровадження досвіду

Підвищується рівень професійної майстерності молодих вчителів, результативність участі учнів вчителів у різноманітних конкурсах з навчальних предметів (мовознавчих конкурсах, Всеукраїнських олімпіадах з навчальних предметів, захисті робіт в МАН тощо). Наприклад:

   Бусленко Т.І., вчитель укр. мови та л-ри, стаж роботи 1 рік (2012-2013 н.р.)– ІІІ місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнського конкурсу ім. П.Яцика, ІУ місце у ІІІ етапі захисту робіт МАН, ІІ місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнського конкурсу ім. Т.Шевченка; стаж роботи 2 роки (2013-2014 н.р.)–  ІІ місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнських олімпіад з укр.мови; стаж роботи 3 роки - ІІІ місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнського конкурсу ім.Т.Шевченка;

   Беспала О.О., вчитель укр.мови та л-ри, стаж роботи 1 рік  (2012-2013 н.р.)– ІІІ місце в ІІ етапі регіонального конкурсу «Найкращий  відгук на сучасну дитячу прозу»; стаж роботи 2 роки (2013-2014 н.р.)–  ІІІ місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнських олімпіад з укр.мови; стаж роботи 3 роки (2014-2015 н.р.)  – ІІІ місце в районному конкурсі «Єдина Україна»;

   Зоріна А.В., вчитель французької мови, стаж роботи 1 рік (2012-2013 н.р.) ІІ,ІІІ місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнських олімпіад  з французької мови, стаж роботи 2 роки (2013-2014н.р.) ІІІ місце в ІІ (районному) етапі Всеукраїнських олімпіад  з французької мови;

Молоді педагоги комплексу приймають участь у різних професійних конкурсах:

    Ніколаєва О.Є., вчитель початкових класів, стаж роботи 3 роки, ІІІ місце у ІІ (районному) етапі конкурсу «Класний керівник -2015»;

   Оліфіренко Д.О., стаж роботи 3 роки, вчитель математики,  І місце у ІІ (районному) етапі конкурсу «Класний керівник -2016».

Теги: Молоді педагоги, Заводський, Школа молодого вчителя, управління.

Посилання на матеріал:  http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_11.html

Категорія: технології та управління | Додав: s0soldatenko (19.01.2016)
Переглядів: 951 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 1.0/87
Всього коментарів: 3
3 viktorija_pisarenko   [Матеріал]
ШМУ є актуальною  та необхідною. Вона допомагає молодим спеціалістам знайти себе та розширити свій досвід Дякую за допомогу!

2 Natalilys   [Матеріал]
Завдяки ШМ вчителя та допомозі старших викладачів можна дійсно покращити свою майстерність у викладанні, поповнити свій досвід, досягти високої якості знань учнів.

1 OksanaGusak   [Матеріал]
Вважаю тему актуальною. Дякую авторам, що узагальнили досвід та зробили його відкритим для колег!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020