Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
технології та управління [33]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 16:39

Головна » Статті » 2015 КО:технології та управління » технології та управління

Система державно - громадського управління Запорізької загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів «ОСНОВА»

Система державно - громадського управління Запорізької загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів «ОСНОВА» Запорізької міської ради Запорізької області

Любімова Алла Володимирівна

Директор ЗЗОШ «ОСНОВА», спеціаліст вищої категорії; учитель - методист

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "ОСНОВА" Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Любімова Алла Володимирівна

Адреса: 69005, м.Запоріжжя, вул.Якова Новицького,9

Телефони: (061)223-14-77, (061)234-01-04

E-mail: schoolosnova15@ukr.net      

Сайт: https://sites.google.com/site/znvkosnova/

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Розробка освітньої моделі державно - громадського управління як одного з модулів соціально - педагогічної  системи та можливість її практичного впровадження у школах міста Запоріжжя.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Цілетворчий аспект в управлінні школою потребує оновлення законодавчої бази, розробок з теорії управління школою. З огляду на реальний стан процесів реформування освітнього простору очевидною є суперечність між об'єктивною модернізацією управління навчальним закладом і недостатньою розробкою цієї проблеми як на теоретичному, так і на діяльнісно - практичному рівнях.

Науково-теоретична база досвіду: Теоретична основа грунтувалася на вивченні : особливостей організації навчально - виховного процессу в школах (О.Я.савченко, Г.Ф.Суворова, В.Г.Кузь, О.М.Коберник та ін.); психолого - педагогічних основ управління навчально - виховним процессом (В.І.бондар, ,Ю.В.Васильєв, В.В.Мелешко, В.І.маслов, Л.І.Прокопенко, Т.Л.Тевлін та ін.); психолого - педагогічних теорій управління освітніми системами різних рівнів (Л.І.Даниленко, Н.М.Островерхова, В.М.Ястребова та ін.).

Стисла анотація досвіду: Сучасний загальноосвітній навчальний заклад як відкрита соціально-педагогічна система є міні-суспільством із своїми територією і населенням, цілями та духовними й матеріальними цінностями, фінансами й економікою, ієрархією й комунікацією. Він має власну культуру, історію, традиції, людський капітал у різних гетерогенних колективах, віддзеркалює проблеми держави та потребує, як і держава не задекларованих, а реальних змін у всіх процесуальних складниках і формі управління. З огляду на означене важливими є модернізаційні зміни, що проголошені й потребують запровадження у державі і у сфері управління освітою.

На нашу думку, цілетворчий аспект в управлінні школою потребує оновлення законодавчої бази, розробок з теорії управління школою. З огляду на реальний стан процесів реформування освітнього простору очевидною є суперечність між об'єктивною потребою модернізації управління навчальним закладом і одночасно недостатньою розробкою цієї проблеми як на теоретичному, так і на діяльнісно - практичному рівнях.

Розвиток громади - це процес, де місцеві відомства, місцева влада та освітні заклади спільно працюють над створенням та реалізацією проектів, спрямованих на поліпшення життя громади і якості роботи школи. Дуже важливо, щоб уся громада, визначаючи спільні цілі та погодившись із завданням, мала можливість взяти участь у розробці таких проектів. Нам вдалося визначити пріоритетним встановлення взаємовигідних гармонійних відносин між школою та громадськістю. Від цього залежить успіх функціонування та розвитку загальноосвітнього навчального закладу. Саме школа має стати ініціатором розвитку місцевої громади, культурним, громадсько ресурсним центром.

Досвід розробленої системи державно - громадського управління ЗЗОШ «ОСНОВА», а саме розробленої моделі та внутрішніх нормативно - правових документів допоможе вибудувати систему управління в загальноосвітніх навчальних закладах міста Запоріжжя.

Результативність впровадження досвіду: Основним завданням органів громадського самоврядування є об'єднання зусиль педагогів, учнів і батьків, громадськості з метою створення в школі найсприятливіших організаційно-педагогічних, матеріально-технічних умов для одержання школярами повноцінної освіти.

Розробка моделі державно - громадського управління, положення положень внутрішніх нормативно - правових документів дає змогу чітко визначати функції,структуру, склад органів державно - громадського управління та повноваження батьківської громади в управлінні школою.

Досвід ЗЗОШ «ОСНОВА» ілюструє позитивні тенденції демократизації та відкритості освіти.

Репрезентація досвіду

  1. Обласний рівень:
  2. курси підвищення кваліфікації при КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР за фахом "Директори закладів освіти" у вересні-жовтні 2014 року.
  3. Рівень навчального закладу:
  4. веб-сайт ЗЗОШ «ОСНОВА» https://sites.google.com/site/znvkosnova/;
  5. педрада «Система державно - громадського управління школи» (листопад, 2015 р.).

Посилання на матеріал    https://drive.google.com/open?id=0B-Ny0K7WoOo4X3FwUTlYU2c3RGM 

Категорія: технології та управління | Додав: jenya2016 (24.01.2016)
Переглядів: 861 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/46
Всього коментарів: 1
1 Natik   [Матеріал]
Спостерігаючи за роботою "Основи" та її керівника Алли Володимирівни, складається думка, що саме за такими людьми майбутнє нашої країни. Так тримати!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020