Організація навчання педагогічних працівників з питань охорони праці як складова системи управління охороною праці в школі
Череповська Ольга Василівна
директор Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «учитель-методист»
Водяницька Галина Анатоліївна
фахівець з охорони праці Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «учитель-методист»
директор Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області
Адреса: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 12-А, тел. (0612)34-35-33
E-mail: Schoolzp78@ukr.net
Провідна педагогічна ідея досвіду:
Питання охорони праці і безпеки життєдіяльності дедалі серйозніше звучить сьогодні в організації навчально – виховного процесу, адже дотримання встановлених норм з охорони праці – це одна з вимог складників ефективної діяльності школи. Сьогодення акцентує увагу на безпечності умов під час проведення навчально – виховного процесу, вживанні конкретних заходів щодо збереження здоров’я та життя всіх учасників навчально –виховного процесу. Одним з головних завдань у змісті управлінської діяльності школи № 78 є створення цілісної системи діяльності школи, яка відповідає вимогам часу і створює передумови для цілеспрямованого запровадження умов для розвитку учнів, безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників з питань охорони праці, збереження життя та здоров’я всіх учасників навчально –виховного процесу.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
(аргументація доцільності створення досвіду та коротка характеристика змісту досвіду і тих практичних проблем, які розв’язуються).
Актуальність і перспективність проблеми обумовлені необхідністю удосконалення роботи щодо створення умов для забезпечення належних і безпечних умов праці серед працюючих та учнів, профілактики травматизму і професійних захворювань учасників навчально-виховного процесу. У зв’язку із цим виникла необхідність комплексного вирішення питань управління охороною праці в школі, що дозволить підвищити відповідальність учасників НВП за створення належних і безпечних умов праці та навчання, підвищити рівень безпеки праці та навчання в школі, сприяти постійному професійному зростанню та розвитку професійної компетентності педагогічних працівників з питань охорони праці в школі.
Науково-теоретична база досвіду
Нормативно-правова база з охорони праці
Стисла анотація досвіду
В досвіді представлено систему організації роботи в закладі з реалізації проблеми «Організація навчання педагогічних працівників з питань охорони праці як складова системи управління охороною праці в школі».
В досвіді представлено модель управління внутрішньошкільним підвищенням рівня знань з охорони праці працівників, яка включає в себе наступні компоненти: цільовий (Мета – Планування), функціональний (Управління), оцінно-результативний (Результат – Контроль – Управлінське рішення). Розроблено та представлено модель підготовки працівника з питань охорони праці.
Така комплексна управлінська діяльність дозволяє створити цілісну систему діяльності школи з охорони праці, яка відповідає вимогам часу і створює передумови для цілеспрямованого запровадження умов для розвитку учнів, безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників з питань охорони праці та збереження життя, здоров’я всіх учасників НВП, реалізації основних принципів державної політики в галузі охорони праці, удосконалення управління охороною праці.
Результативність впровадження досвіду
Зростання фахової компетентності педагогів, зниження показників травматизму усіх учасників навчально-виховного процесу.
Репрезентація досвіду
Поширення досвіду через роботу у районних та обласних семінарах
Посилання на матеріал: https://drive.google.com/folderview?id=0ByE1cWW69lSQY19xU0VOWEtTXzA&usp=sharing
|