Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
технології та управління [33]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:26

Головна » Статті » 2015 КО:технології та управління » технології та управління

Модель управління ЗОШ №23

Модель управління ЗОШ №23

Озеров Олександр Дмитрович, директор ЗОШ №23, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»

Пошва Лія Борисівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, звання «учитель-методист»

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Озеров Олександр Дмитрович

Адреса ЗОШ №23: 69059, м.Запоржжя, вул.Парамонова, 6-а

Телефон:  (061) 769-80-27 (приймальня)

E-mail: school23zp@gmail.com

Адреса сайту: http://znvk23.zp.ua

Провідна педагогічна ідея досвіду Важливою умовою забезпечення життєздатності та конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу є багатофункціональна управлінська діяльність, яка обумовлює гнучкість, раціональність, мобільність, високу самоорганізацію та працездатність управлінської структури через парадигмальні зрушення у суб’єкт-суб’єктній взаємодії учасників навчально-виховного процесу.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Система державно-громадського управління навчально-виховним процесом є актуальною і перспективною, тому що виконує наступні функції:забезпечення високої якості освіти, задоволення освітніх потреб учнів;формування цінностей особистості як значущого для неї соціуму особистісно-ціннісних стосунків у системі: сім’я – школа –  громадськість;упровадження інноваційних технологій;створення єдиного середовища громадянського виховання для всіх учасників навчально-виховного процесу;співробітництво і ділове партнерство педагогічних працівників – батьків – представників місцевого самоврядування та громадськості.

Науково-теоретична база досвіду Серед численних революцій ХХ ст. (соціальних, технічних) інформаційно була і революція управлінська. Саме в цьому столітті сформувалася наука управління, яка інтенсивно розвивається і проникає майже в усі галузі людської діяльності.

Так, вчені В.І.Єрошин, Г.Ю. Капто, В.С.Лазарєв, О.В.Лоренсов, М.М.Поташник, В.В.Григораш, О.М.Касьянова, О.І.Мармаза, І.С.Посохова, Р.І.Черновол-Ткаченко заклали теоретичні основи управління розвитком школи, розробивши систему, яка вміщуєвідомості про школу як об’єкт розвитку, роз’яснює функцію управління та розвиток керівної системи. Такі підходи до моделювання навчально-виховних закладів мають величезні можливості створення шкільної культури та розвитку педагогіки співробітництва. Ю.А.Конаржевський висловив слушну думку, що школознавство стоїть перед невідкладним завданням оновлення та узагальнення підходів, методів управління школою.

Стисла анотація досвіду Управління навчально-виховним процесом являє собою:системно-цільовий підхід до планування навчально-виховної та виховуючи-розвивальної діяльності учнів;раціональний та доцільний розподіл функціональних обов’язків між адміністрацією, учителями, батьками;постановка конкретизованих завдань і мети виховання учнів на підставі моніторингу формування ціннісних відносин особистості;висока педагогічна грамотність, цілеспрямованість і конкретність управлінських рішень;науково обґрунтована система, актуальність і зміст навчання та діяльності центрів творчості, учнівських об’єднань за інтересами;педагогічно доцільна організація життя учнівського колективу і високий рівень учнівського самоврядування;педагогічно виправдана система заохочень і покарань;гармонізація родинно-шкільного виховання;орієнтація усіх управлінських функцій на кінцевий результат, здійснення системно-цільового підходу в управлінні;постійне інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, гласність;оперативність і дієвість контролю за станом навчання та виховання;створення умов для розвитку професійної компетентності кожного вчителя, учителя-вихователя для наукової організації праці;безперервне удосконалення професійних знань, умінь, навичок на підставі досягнень психолого-педагогічної науки, вітчизняної та світової педагогіки;реалізація демократичних засад в управлінні навчально-виховним процесом.

Результативність впровадження досвіду Модель управління ЗОШ №23 спрямована на створення сучасного навчального закладу - Школи Успіху.

ЗОШ №23 - Школа Успіху - це навчальний заклад, який має високий рівень матеріального забезпечення й фінансової самостійності, застосовує інформаційно-комунікаційні технології, упроваджує педагогічні інновації, формує високий рівень організаційної культури учасників навчально-виховного процесу, має достатній рівень зовнішньої й внутрішньої комунікації, є громадсько-активним й конкурентоспроможним.

Репрезентація досвіду Рівень репрезентації – навчальний заклад; форма репрезентації – педагогічна рада; рівень репрезентації – державний; форма репрезентації – заявка на публікацію у журналі «Директор школи».

Посилання на матеріал   http://znvk23.zp.ua

Категорія: технології та управління | Додав: kommun (25.01.2016)
Переглядів: 860 | Рейтинг: 1.0/68
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020