Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
технології та управління [33]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.04.2024, 06:01

Головна » Статті » 2015 КО:технології та управління » технології та управління

Інновації у підвищенні професійної компетентності педагога в контексті акмеологічних ідей

Інновації у підвищенні професійної компетентності педагога в контексті акмеологічних ідей

Череповська Ольга Василівна

директор Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 78, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради Запорізької області

Адреса: 69005, м. Запоріжжя, Бульвар Центральний 12-А, тел. (0612)34-35-33 

E-mail: Schoolzp78@ukr.net

 
 
 
 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Акмеологічний розвиток педагога відбувається найбільш інтенсивно, коли він включається в дослідно-експериментальну роботу. Тому включення в інноваційну діяльність педагогів школи сприяє формуванню нової професійної позиції вчителя, під якою розуміються ціннісно-смислові орієнтації і спрямованість професійно-компетентнісної діяльності педагога.

Провідною педагогічною ідеєю досвіду є  реалізація інтегрованого підходу до організації науково-методичної роботи у навчальному закладі,  побудови змісту освіти, формування  цілісної системи загальноосвітніх і фахових знань,  що дозволяє здійснити перехід до принципово нових дидактичних теорій і технологій. Метою роботи є розкриття шляхів  практичного впровадження інновацій, які створюють умови для підвищенні професійної компетентності педагогів у контексті акмеологічних ідей.

Обґрунтування актуальності  та перспективності  досвіду: (аргументація доцільності створення досвіду та коротка характеристика змісту досвіду і тих практичних проблем, які розв’язуються).

Актуальність і перспективність проблеми  обумовлені розвитком цивілізації ХХІ століття, що вимагає формування нового типу педагога, який володіє новими якостями, забезпечує продуктивність професійно - компетентнісної, пошуково-дослідницької діяльності педагога та учня у процесі інтеграції  в сучасний  європейський  простір. 

Сучасні тенденції гуманізації змісту, методів і форм педагогічного процесу, орієнтація на виявлення індивідуальності кожного учня висувають серйозні вимоги до особистості педагога. Саме від нього залежить рівень освіти, підготовленості підростаючого покоління до життя.

Оновлення навчально-виховного процесу в Запорізькій загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів № 78 Запорізької міської ради пов’язане з необхідністю модернізації методичної роботи в контексті акмеологічних ідей.

Посилення ролі методичної служби в умовах зміни освітньої парадигми, розширення інноваційного простору сприяють підготовці педагогічних кадрів зі сформованими потребами до професійної самоосвіти, саморозвитку. Ці процеси відбуваються на основі зміни методологічних орієнтирів, переходу від технократичної до гуманістичної освітньої парадигми та акмеологічної моделі навчання, оновлення змісту післядипломної освіти, форм, методів, технологій, які забезпечують безперервний процес не лише професійного, а й особистісного розвитку фахівців.

   Науково-теоретична  база досвіду

  • психолого-педагогічні теорії провідних учених (Л. Вигодський, С. Шацький, В. Максимова, В. Бєх, В. Бондар);
  • наукові положення про сутність становлення і розвитку педагогічних систем (А. Макаренко, В. Сухомлинський, Ш. Амонашвілі);
  • концепція методичної роботи як складової системи підвищення кваліфікації вчителів (І. Жерносек, М. Красовицький, С. Крисюк);
  • дослідження розвитку професійної компетентності вчителя у системі внутрішньошкільної методичної роботи (Н. Звєрєва, С. Бережна, М. Гончар).

Стисла анотація  досвіду: В досвіді представлено систему організації  методичної роботи в закладі з реалізації науково-методичної проблеми «Інновації у підвищенні професійної компетентності педагога в контексті акмеологічних ідей», а саме дослідну модель постійного науково-методичного супроводу комплексного дослідження проблеми «Розвиток професійно-методич­ної компетентності педагога на акмеологічних засадах», заходи щодо реалізації дослідної моделі з проблеми «Розвиток професійно-методичної компетентності педагога інноваційного закладу на акмеологічних засадах», програму науково-дослідної роботи комплексного дослідження проблеми «Інновації у підвищенні професійної компетентності педагога в контексті акмеологічних ідей»,  шкільну комплексно-цільову програму «Запровадження акмеологічних технологій навчання як умова формування ключових та життєвих компетентностей учнів».

Результативність впровадження досвіду: Зростання фахової компетентності педагогів

Репрезентація  досвіду: Поширення досвіду через роботу у  районних та обласних семінарах, участь у фахових конкурсах

Посилання на матеріалhttps://drive.google.com/folderview?id=0ByE1cWW69lSQY19xU0VOWEtTXzA&usp=sharing

Категорія: технології та управління | Додав: jenya2016 (23.01.2016)
Переглядів: 1606 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/587
Всього коментарів: 2
2 ivanosvita1  
Відмінний матеріал.

1 jobserhiys  
Дякуємо! Дуже добра робота.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024