Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
технології та управління [33]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:15

Головна » Статті » 2015 КО:технології та управління » технології та управління

Аналітико-дослідницька діяльність учителя як основа роботи з корекції знань

 

Аналітико-дослідницька діяльність учителя як основа роботи з корекції знань, підвищення рівня предметної підготовленості учнів початкової школи

 

Гурінок Марина Анатоліївна,
заступник директора з НВР, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ст. №100 Запорізької міської ради Запорізької області.
Директор: Доновський Сергій Миколайович.
Адреса школи: 69096, м. Запоріжжя, вул. Ладозька, 2а.
тел. (061) 224-77-25
e-mail: sushkovama@rambler.ru
http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/

 


 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

враховуючи, що ефективність навчальної діяльності залежить від всебічності та глибини аналітичної діяльності як з боку вчителя, так і адміністратора, розроблені технологічні карти дозволять всебічно охопити визначені програмами уміння, допоможуть вчителям та адміністрації школи провести облік та оцінювання всіх параметрів з кожної конкретної перевірки, об'єктивно оцінити навчальні досягнення учнів за всіма параметрами, проаналізувати результати, визначити прогалини в навчальних досягненнях учнів, виявити їхні причини, спланувати відповідну корекційну роботу, а для адміністратора – прийняти відповідне управлінське рішення.


Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

в організації процесу оволодіння знаннями, уміннями і навичками важливе значення має вивчення його результативності. Інформація про стан засвоєння навчального матеріалу класом в цілому та окремими учнями допомагає вчителю правильно добирати методи навчання і повніше здійснювати індивідуальний підхід. У «Контролі та оцінюванні навчальних досягнень учнів початкової школи» визначено всі види контрольних перевірок, розкрито методику їхнього проведення та подано критерії оцінювання. Але, за великого інформаційного обсягу, для практичного використання цих рекомендацій не вистачає узагальнених таблиць контролю, які дозволяють швидко зорієтуватися в необхідних перевірках. 
Науково-теоретична база досвіду: Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та  оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів, наукові праці сучасних українських вчених: О.Я. Савченко, М.С. Вашуленко, Т.М. Байбара, В.О. Мартиненко, І.П. Гудзик.


Стисла анотація досвіду:

розроблені технологічні карти дозволяють всебічно охопити визначені програмами уміння, допоможуть вчителям та адміністрації школи провести облік та оцінювання всіх  параметрів з кожної конкретної перевірки, об'єктивно оцінити навчальні досягнення учнів за всіма параметрами, проаналізувати результати, зробити висновки, здійснити плановий контроль.


Результативність впровадження досвіду:

робота з технологічними картами забезпечує об'єктивність висновків про стан навчально-виховної роботи вчителя.
Репрезентація досвіду: впроваджено в систему роботи вчителів початкової школи ЗСШ №100.

Посилання на матеріал: 

http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1

http://klasschool.at.ua/load/metodichni_rozrobki/kolegam/analitiko_doslidnicka_dijalnist_uchitelja_jak_osnova_roboti_z_korekciji_znan_pidvishhennja_rivnja_predmetnoji_pidgotovlenosti_uchniv_pochatkovoji_shk/17-1-0-9

 

Категорія: технології та управління | Додав: LeninRMO (19.01.2016)
Переглядів: 658 | Рейтинг: 1.0/37
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020