Тема: «Використання інтерактивних форм і методів на уроках зарубіжної літератури як важливий чинник у формуванні комунікативної компетентності»
Інформація про автора досвіду: Чердаклієва Н.В., учитель російської мови та зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №75
Запорізької міської ради Запорізької області;
Директор: Гончаренко Роман Вікторович,
69009, м. Запоріжжя, вул.. Історична, 92,
Тел. (061)2365610,
e-mail: shkola75@i.ua;
http://zzosh75.ucoz.ru
Провідна педагогічна ідея досвіду: пошук і впровадження нових активних підходів до навчання, удосконалення засобів і форм процесу навчання з метою створення комфортних умов, за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність, значущість.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: основною метою вивчення предмету зарубіжної літератури у школі стає формування в учнів умінь і навичок комунікативного спілкування, що передбачає досягнення ними такого рівня комунікативної компетенції, який був би достатнім для здійснення спілкування в певних комунікативних сферах.
Актуальність досвіду полягає в реалізації завдань формувати конкурентоздатну, компетентну особистість учня. Набуття компетентності перетворює школяра з носія академічних знань на людину соціально активну, налаштовану на соціалізацію в суспільстві з метою практичного використання здобутих знань.
Необхідність формування комунікативної компетентності учнів зумовлено реалізацією не тільки відповідно оновленого змісту освіти, але й адекватних методів і технологій навчання. Найбільш ефективними шляхами реалізації комунікативного підходу до вивчення зарубіжної літератури є застосування інтерактивних методів навчання.
Актуальність даного досвіду пов’язана з необхідністю розробки й демонстрації шляхів організації інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури.
Науково-теоретична база: теоретичною основою досвіду є розробки сучасних українських та зарубіжних педагогів у галузі методів та технологій навчання В.Гузєєва, А.Гіна, О.Пометун, Л.Пироженко, А.Басолі.
Стисла анотація досвіду: у даній роботі автор з’ясовує загальну суть інтерактивного навчання; розкриває шляхи формування комунікативної компетентності учнів та вдосконалення сучасного уроку зарубіжної літератури; розглядає структуру і методику інтерактивного навчання; ділиться досвідом проведення уроків з використання інтерактивних технологій навчання.
Результативність впровадження: застосування досвіду на практиці забезпечить розвиток комунікативної компетентності, позитивної мотивації, інтересу до навчання, особистий зріст дитини, таким чином звільняючи їй шлях до самостійності та реалізації творчого потенціалу.
Репрезентація досвіду: досвід представлений на педагогічній раді ЗЗШ №75, на засіданні ШМО вчителів-філологів.
Теги: Заводський, комунікативна компетентність, інтерактивний метод, інтерактивні технології навчання, інтерактивні прийоми.
Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_70.html
|