Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 07.12.2024, 15:09

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Використання інтерактивних форм і методів на уроках зарубіжної літератури як важливий чинник у формуванні комунікативної компетентності

Тема: «Використання інтерактивних форм і методів на уроках зарубіжної літератури як важливий чинник у формуванні комунікативної компетентності»

Інформація про автора досвіду: Чердаклієва Н.В., учитель російської мови та зарубіжної  літератури, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №75

Запорізької міської ради Запорізької області;

Директор: Гончаренко Роман Вікторович,

69009, м. Запоріжжя, вул.. Історична, 92,

Тел. (061)2365610,

e-mail: shkola75@i.ua;

http://zzosh75.ucoz.ru

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: пошук і впровадження нових активних підходів до навчання,  удосконалення засобів і форм процесу навчання з метою створення  комфортних умов, за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність, значущість.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: основною метою вивчення предмету зарубіжної літератури у школі стає формування в учнів умінь і навичок комунікативного спілкування, що передбачає досягнення ними такого рівня комунікативної компетенції, який був би достатнім для здійснення спілкування в певних комунікативних сферах.  

Актуальність досвіду полягає в реалізації завдань формувати конкурентоздатну, компетентну особистість учня. Набуття компетентності перетворює школяра з носія академічних знань на людину соціально активну, налаштовану на соціалізацію в суспільстві з метою практичного використання здобутих знань.

Необхідність формування комунікативної компетентності учнів зумовлено реалізацією не тільки відповідно оновленого змісту освіти, але й адекватних методів і технологій навчання. Найбільш ефективними шляхами реалізації комунікативного підходу до вивчення зарубіжної літератури є застосування інтерактивних методів навчання.

Актуальність даного досвіду пов’язана з необхідністю розробки й демонстрації шляхів організації інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури.

Науково-теоретична база: теоретичною основою досвіду є розробки сучасних українських та зарубіжних педагогів у галузі методів та технологій навчання В.Гузєєва, А.Гіна, О.Пометун, Л.Пироженко, А.Басолі.

Стисла анотація досвіду: у даній роботі автор з’ясовує загальну суть інтерактивного навчання; розкриває шляхи формування комунікативної компетентності учнів та вдосконалення сучасного уроку зарубіжної літератури; розглядає структуру і методику інтерактивного навчання; ділиться досвідом проведення уроків з використання інтерактивних технологій навчання.

Результативність впровадження: застосування досвіду на практиці забезпечить розвиток комунікативної компетентності, позитивної мотивації, інтересу  до навчання, особистий зріст дитини, таким чином звільняючи їй шлях до самостійності та реалізації творчого потенціалу.

Репрезентація досвіду: досвід представлений на педагогічній раді ЗЗШ №75, на засіданні ШМО вчителів-філологів.

Теги: Заводський, комунікативна компетентність, інтерактивний метод, інтерактивні технології навчання, інтерактивні прийоми.

Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_70.html

Категорія: Українська та російська філологія | Додав: s0soldatenko (19.01.2016)
Переглядів: 1341 | Рейтинг: 1.0/298
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024