Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 26.04.2024, 11:43

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Використання інноваційних підходів на уроках української мови та літератури з метою активізації компетентнісної підготовки учнів

Використання інноваційних підходів на уроках української мови  та літератури з метою активізації  компетентнісної підготовки учнів

     Омельчак Жанна Олександрівна

    учитель української мови та літератури, I категорії

     Запорізька гімназія № 25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області

     Адреса гімназії: вул. Патріотична, 76; м.Запоріжжя,   69000  тел. (061)2209643 

     Директор гімназії: Колесник Олег Федорович

      e-mail: zp25gimn@ukr.net 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:  сприяння розвитку творчих здібностей,умінь, навичок та інших інтелектуальних чинників  у сучасних школярів;вироблення певної сукупності технологій навчання української мови та літератури;створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини; розвиток соціальної компетентності дитини.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:  забезпечує умови розвитку  творчої особистості дитини; сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; робить можливим  оригінальний підхід  до побудови структури  сучасного уроку української мови та літератури.

Науково-теоретична база досвіду:  ідеї інтерактивного навчання ( О.Пометун,В.Гузєєв);особистісно орієнтоване  навчання (О. Пометун,С.Подмазін)

Стисла анотація досвіду: робота базується на теоретичних матеріалах, які зібрано і узагальнено протягом декількох років, включає теоретичну  та практичну частини. У першій (теоретичній) частині подано інформацію про суть інтерактивного навчання та опис найбільш адаптованих (на думку автора) до навчального процесу інноваційних прийомів  і методів. Друга(практична)частина складається з фрагментів уроків,  на яких використано інтерактивні прийоми навчання.   

Результативність впровадження досвіду: підвищення інтересу до вивчення предмету, збільшення кількості учнів ,що бажають  взяти  участь у конкурсах, переможці  конкурсів та олімпіад.

Репрезентація досвіду: виступи на шкільних та районних  методичних об’єднаннях.

Тегі: урок, українська мова, інтеракція, інноваційний підхід, інтерактивні прийоми, інтерактивне навчання, інноваційні методи.

Посилання на матеріал: https://drive.google.com/open?id=0BzPETnk73amPSkcwQ25RR1hHVG8

 

 

 

 

Категорія: Українська та російська філологія | Додав: jenya2016 (18.01.2016)
Переглядів: 679 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/21
Всього коментарів: 1
1 irinamahevskaya  
respect

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024