Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 07:29

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Розвиток творчих здібностей учнів при вивченні української мови та літератури

Розвиток творчих здібностей учнів при вивченні української мови та літератури

Захлюпана Оксана Степанівна 

вчитель української мови і літератури, вища категорія, учитель-методист

Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області 

Директор класичного ліцею: Баньковська Олена Григорівна

Адреса: 69035,  м. Запоріжжя, вул. Правди, 23,

телефони: (0612)34-06-82, факс 233-11-44

E-mail: lyceumsekret@ukr.net         

Сайт: http://classlyceum.zp.ua

 
 
 
 

Провідна педагогічна ідея полягає у створенні умов для реалізації дітьми творчої уяви, розвитку уваги, мислення, здібностей учнів на уроках української мови та літератури, вихованні цікавості як основи пізнавальної активності.

Актуальність та перспективність досвіду:

Згідно з концептуальними положеннями та державними вимогами реформування освіти в Україні, спрямованими на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань, питання найефективнішого шляху розвитку творчої особистості, прилучення школярів до продуктивної праці набувають особливого значення. Мета вчителя полягає в тому, щоб створити  умови для творчого розвитку кожного учня, вибрати такі методи навчання, які дозволили б кожній дитині проявити свою унікальність і активність.

Теоретичними засадами досвіду є наукові дослідження вчених і методистів: Ш. Амонашвілі, В.А Крутецького, В. Н.  Дружиніна, Є. Р. Левіної, І.С.Якіманської, Є.Д. Гаврилової, Н. Д. Молдавської.

Стисла анотація досвіду: реалізація поставленої мети повинна відповідати тим завданням, що постали перед сучасною освітою, яка передбачає використання нових методів і технологій. Навчання мови й літератури має бути насамперед найбільш дитиноцентричним, застосовувати засоби емпатії та емоційної наснаженості. Робота спрямована на ефективне використання цих форм і методів навчання через демонстрацію учнівських талантів у галузі мистецтва.

Результативність впровадження досвіду: Впровадження досвіду дозволяє учням більш успішно засвоювати навчальний матеріал, сприяє пізнавальній діяльності, вихованню гармонійно розвиненої особистості. Щорічно учні здобувають перемоги на олімпіадах з української мови та літератури, в конкурсі знавців української мови імені П. Яцика, в різноманітних конкурсах учнівської  творчості.

Репрезентація досвіду: на рівні Запорізького класичного ліцею, районному і обласному рівнях у формі відкритих уроків, позакласних заходів, семінарів для вчителів ліцею та вчителів Запорізької області.

Тегі:  мовна компетенція,  комунікативна компетенція,  творчі здібності учнів, читацькі уміння, літературні здібності, творча уява.

Посилання на матеріал: http://classlyceum.zp.ua

Категорія: Українська та російська філологія | Додав: jenya2016 (25.01.2016)
Переглядів: 719 | Рейтинг: 1.0/44
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020