Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:46

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Підвищення мотивації навчання на уроках української мови та літератури шляхом використання технологій компетентнісно орієнтованої та особист

Підвищення мотивації навчання на уроках української мови та літератури шляхом використання технологій компетентнісно орієнтованої та особистісно орієнтованої освіти

Коваленко Ольга Валеріївна, вчитель  української мови літератури, перша кваліфікаційна категорія

Запорізька гімназія №8 Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор Гвозденко Олексій Андрійович

Адреса: 69104, м. Запоріжжя, вул. Малиновського 14а,

Телефон: 7698026, 7698015. 

Електронна адреса: gymnasium8.zp@gmail.com                              

Сайт: http://school8.zp.ua

 

Провідна  педагогічна  ідея досвіду: Мотивацiя є одним із важливих чинників, що сприяє успішному засвоєнню знань дитини, є джерелом діяльності і виконує функцію спонукання до самоосвіти, самопізнання. Задача педагога – шляхом використання технологій компетентністю орієнтованої  та особистісно орієнтованої освіти  зацікавити учнів предметом, створити ситуацію успіху, постійного пізнання чогось нового.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: У сучасному мінливому, динамічному світі на першому плані - не просте навчання  учня предметних знань, умінь, навичок (деякі з яких можуть виявитися або застарілими, або незатребуваними), а особистість учня як майбутнього активного діяча, який забезпечуватиме суспільний прогрес. Підвищення мотивації  шляхом використання технологій компетентнісно орієнтованої  та особистістно орієнтованої освіти допоможе реалізувати  сучасні завдання  освітніх закладів.

Науково-теоретична база досвіду: У роботі керуємося науково – теоретичним досвідом А.Г. Дербеньової (підвищення мотивації), І.Г.Єрмакова Д.О. Пузікова, Р.М. Несен, І.В. Родичіної, Л.В. Сохань (компетентнісний підхід до навчання), О.І Пометун, Л.І. Пироженко (інтерактивні технології).

Стисла анотація досвіду: Взявши за основу демократичний стиль спілкування,  створюючи ситуацію успіху, керуємося принципами: а) публічна похвала дітей; б) спонукання до активності і самостійності учнів; в) кожна дитина має право на власну думку.

Урок має викликати інтерес, зацікавленість. Використовуемо технологію критичного мислення на різних етапах уроку (етап виклику, етап осмислення, етап рефлексії), творчі завдання, які сприяють розвитку здібностей учнів, ведемо пошукову діяльність, ставимо проблемні питання, що дає змогу розкрити потенціал кожної дитини, повірити її у власні сили та можливості.

Результативність впровадження досвіду: Підвищення зацікавленості учнів до предмету, зростання успішності у засвоєнні навчального матеріалу, бажання брати участь у олімпіадах та інших конкурсах. Учень – випускник вміє формувати власну позицію, бути комунікабельною людиною.

Репрезентація  досвіду:  досвід формування ключових компетентностей учнів представлено на засіданні ШМО вчителів – філологів  гімназії (2014, 2015 рік); на засідання педагогічної ради гімназії  (2015 рік), а також в ході районного етапу конкурсу «Вчитель року 2015»

Посилання на матеріал: https://drive.google.com/folderview?id=0B9PfijKNAWNEMTEtRTlzYWJaUDg&usp=sharing

Категорія: Українська та російська філологія | Додав: kommun2 (25.01.2016)
Переглядів: 827 | Рейтинг: 1.0/79
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020