Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:04

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Комплексне використання мультимедійних, комп’ютерних засобів навчання на уроках російської мови та літератури

Тема: Комплексне використання мультимедійних, комп’ютерних засобів навчання на уроках російської мови та літератури

Лаптєва Вікторія Олександрівна

учитель російської мови та літератури, вища категорія, старший вчитель

 

Запорізького загальноосвітнього багатопрофільного навчально-виховного комплексу №106

 

Директор: Іванішина Олена Анатоліївна

Адреса школи: вул. Рубана, 9, м. Зaпopiжжя, 69124,

тел.: (061)236-69-30

e-mail: zzbnvk106@ukr.net

http://zzbnvk106.zz.mu/

 

Провідна педагогічна ідея досвіду

Впровадження ІКТ на уроках мови та літератури полягає: у  формуванні і розвитку внутрішньої мотивації учнів до якіснішого опанування загальної комп'ютерної грамотності; у підвищенні розумової активності учнів і формуванні навичок логічного мислення над вирішенням проблем, пов'язаних з реальним життям; у мовному розвитку учнів, вдосконаленні комунікативної компетенції в цілому; у розвитку  індивідуальних особливостей школярів, їх самостійності, потребі у самоосвіті; у частковій заміні діяльності вчителя в освітньому середовищі.

 

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

У зв’язку із модернізацією освіти виникла необхідність зміни методів і технологій навчання на всіх рівнях, підвищення ваги тих з них, які формують практичні навички аналізу інформації, самонавчання, стимулюють самостійну роботу учнів, формують досвід відповідального вибору і відповідальної діяльності. Виникла необхідність у  створенні нової моделі навчання, побудованої на основі сучасних інформаційних технологій, які реалізують принципи особистісто-орієнтованої  освіти. Інформаційні технології, що розглядаються як один із компонентів цілісної системи навчання, не лише полегшують доступ до інформації, відкривають можливості варіативної учбової діяльності, її індивідуалізації і диференціацію, але і дозволяють по-новому організувати взаємодію всіх суб'єктів навчально-виховного процесу; побудувати освітню систему, в якій учень був би активним і рівноправним учасником освітньої діяльності. 

 

Науково-теоретична база досвіду

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, сучасні науково-методичні розробки Аристової Л.П., Голанта Є.Я., Дайрі Н.Г., Бабанського Ю.К. та інших, ресурси Інтернету.

 

Стисла анотація досвіду

Досвід переконує, що використання на уроках російської мови і літератури ІКТ, ММТ сприяє розвитку  самостійності, творчих здібностей учнів, дає змогу зробити урок більш наочним і цікавим.   

У досвіді представлено технологію підготовки і проведення сучасних уроків з комп'ютерною підтримкою. Матеріали даного педагогічного досвіду містять приклади використання мультимедійних технологій при різних видах навчальної діяльності учнів та використання різноманітних жанрів (навчальні проекти, тестові завдання, віртуальні екскурсії, комп’ютерні презентації).

 

Результативність впровадження досвіду

Використання  ІКТ дозволило створити  на уроках російської мови та літератури  «ситуацію успіху» для кожного учня, впровадити  інтегрований, диференційний  підхід в навчанні,  урізноманітнити  форми  позаурочної діяльності учнів з предмету. Результат впровадження ІКТ та ММТ:

• підвищення якості знань учнів;

• зміна мотивації навчальної діяльності учнів;

• розвиток уміння самостійно працювати;

• вміння учнів вільно орієнтуватися в інформаційному середовищі та самостійно користуватися інтернет-ресурсами.

 

Репрезентація досвіду

Досвід репрезентовано та реалізовано на базі Запорізького загальноосвітнього багатопрофільного навчально-виховного комплексу №106.  З метою підвищення якості освіти набутки досвіду аналізувалися на різноманітних методичних заходах: семінарах-практикумах, майстер-класах, засіданнях творчих груп як районного, так і обласного рівнів, були опубліковані в інтернет-виданнях.   



Джерело: https://docs.google.com/document/d/1Ea3sDTLAL_6Uyot8tQkb--J2zn6kWNb-ozhLc0Ai_ek/edit?usp=sharing
Категорія: Українська та російська філологія | Додав: piskun528 (25.01.2016) | Автор: Лаптєва Вікторія Олександрівна E W
Переглядів: 675 | Коментарі: 1 | Теги: мультимедіа, Російська мова, комп'ютерні засоби | Рейтинг: 1.0/28
Всього коментарів: 1
1 Сашенька   [Матеріал]
Молодец, коллега!) Желаю успеха И здесь, на Выставке! 
Когда пишешь о том, что изучено и опробовано, - 
получается хорошее обобщение всего, что "наработано".
ТАК держать!)

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020