Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:20

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Формування творчої компетентності учнів на уроках української мови та літератури

Формування творчої компетентності учнів на уроках української мови та літератури

Тараненко Людмила Анатоліївна, учитель української мови та літератури, І категорія

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №84 Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор: Діденко Зоя Василівна,

Адреса: 69104, 16-А, м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева,

Телефон:  (0612) 769-80-34,

E-mail: school84.zp.ua@gmail.com

Сайт: http://school84.zp.ua

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: Формування творчої уяви, логічного і критичного мислення учнів, мовлення та емоційно-чуттєвого сприймання школярів на уроках української мови та літератури.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: Розвиток творчої компетентності допомагає всебічному розвитку дитини, активізації самого процесу навчання, надання йому дослідницького характеру, завдяки чому учень стає ініціатором в організації власної пізнавальної діяльності, стає творчою особистістю з високим рівнем ідейно-моральної свідомості, творчим стилем мислення, розвиненою уявою, високим рівнем загальної культури.

Науково-теоретична база досвіду: Теоретичною основою даного досвіду є наукові та методичні розробки вітчизняних учених: В.О. Сухомлинського, А.С. Виготського, Л.О. Варзацької, О.П. Глазової, О.М. Авраменка тощо. Саме ці науковці вирішували проблему формування інтелектуально розвиненої, творчо мислячої особистості.

Стисла анотація досвіду: У роботі наведені конспекти уроків з української мови, літератури та позакласні заходи. При їх створенні були використані наступні завдання:

  • вікторина,
  • словесне малювання, кольорове зображення настрою героя,
  • "Буриме" (вірш на задані рими),
  • сенкан (вірш за формулою),
  • написання вірша,
  • "Гронування"

Результативність впровадження досвіду: Відкриті уроки, позакласні заходи в рамках предметного тижня. Учениця Спірідонова Аліна( 5-А кл. ) посіла ІІ місце у Районному конкурсі « Відгук на сучасну книгу». Учениця Мельник Таміла (7-Б кл.,8-Б кл.)  протягом останніх двох років нагороджена грамотами за участь у міському конкурсі «Перлина Запоріжжя» в номінації «Поезія» за ліричні твори « Моє Запоріжжя», « Байда».

Репрезентація досвіду: Навчальний заклад – відкриті уроки, позакласні заходи.

Посилання на матеріал: http://school84.zp.ua/index.php/2012-07-22-15-35-57/metodychna-robota/profesiini-konkursy

Категорія: Українська та російська філологія | Додав: kommun2 (25.01.2016)
Переглядів: 675 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/26
Всього коментарів: 1
1 zojadidenko   [Матеріал]
Цікаво! Все з практики роботи.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020