Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 20.04.2024, 13:16

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Формування комунікативної компетентності учнів на уроках розвитку зв’язного мовлення

Формування комунікативної компетентності учнів на уроках розвитку зв’язного мовлення

 

Сидоренко Оксана Валеріївна,
вчитель української мови та літератури, ІІ категорія


Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 100 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор: Доновський Сергій Миколайович
Адреса школи: м.Запоріжжя, Ладозька, 2-а


телефон: (061)224-77-25
Email: zsh100zp@gmail.com
сайт школи: http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду 
Наданий досвід роботи сприяє створенню умов для практичного застосування комунікативних умінь і навичок у найрізноманітніших життєвих ситуаціях, що є основою для засвоєння учнями базових знань і вмінь, розвитку творчих здібностей, інтересів та інших інтелектуальних чинників у сучасних школярів.
Обґрунтування актуальності  та перспективності досвіду:

  • забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини;
  • сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;
  • дозволяє  гарантувати досягнення певного стандарту освіти;
  • робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.

Науково-теоретична база досвіду:

  • ідеї інтерактивного навчання (О.Пометун, Л. Пироженко);
  • проектної технології (К.Баханов, В.Гузєєв, І.Єрмаков, О.Пєхота);
  • особистісно орієнтованого навчання (О.Савченко ,С. Подмазін ).

Стисла анотація досвіду
Основну мету своєї роботи я вбачаю в тому, щоб навчити кожного учня бути людиною, адже знання без людяності нічого не варті.
Ефективне використання інноваційних та інтерактивних технологійна уроках розвитку зв’язного мовлення сприяє розвитку креативного мислення школярів, формуванню навичок відстоювання своєї думки, поглиблення знань з обговорюваної проблеми; розвитку логічного мислення, самостійності позицій, пам’яті, зв’язного мовлення, уваги, спостережливості; вихованню культури спілкування, здатності висловлювати власне ставлення до сказаного, самостійності мислення і суджень.
Перед учнями висуваються задачі знаходити нові, нестандартні підходи під час вирішення різноманітних питань і проблем. Це розвиває в них уміння орієнтуватися в нових умовах, комбінувати запас уже наявних знань і вмінь для пошуку нових, шукати шляхи надійнішого і точнішого їх розв’язання.


Результативність впровадження досвіду

  • підвищення інтересу до вивчення предмета;
  • збільшення кількості учнів, що бажають взяти участь у різних конкурсах та змаганнях;
  • поступово намічається тенденція зростання успішності.

Репрезентація досвіду

Тема «Формування комунікативної компетентності учнів на уроках розвитку зв’язного мовлення» викликає зацікавленість у вчителів української мови. В цьому я переконалась на шкільному методичному об’єднанні вчителів української мови.

Посилання на матеріали: 

http://schkola100-zaporozhye.jimdo.com/%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BC/%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0/?logout=1

https://drive.google.com/file/d/0BwVp9rVVSPsXNy15OXJHZE82YUE/view?pref=2&pli=1

Категорія: Українська та російська філологія | Додав: LeninRMO (25.01.2016)
Переглядів: 1281 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/103
Всього коментарів: 1
1 elint_m  
Матеріал цікавий. Дякую!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024