Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 25.04.2024, 13:57

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Українська та російська філологія

Формування комунікативної компетенції на основі теорії множинного інтелекту

Тема «Формування комунікативної компетенції на основі теорії множинного інтелекту»

Інформація про автора: Мельник Світлана Іванівна, учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №33

Запорізької міської ради, Запорізької області

Директор: Булат Лариса Леонідівна

Адреса: 69067, м. Запоріжжя, вул. Ніжинська,40

Тел: 236-56-08

E-mail: 33school@ukr.net

Сайт: http://33school.tk

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: створити середовище формування комунікативної компетенції учнів шляхом організації навчальної ситуаці з врахуванням їх провідного типу інтелекту, яка вимагає виконання системи розумових дій: порівняння, зіставлення, аналізу, оформлення та висловлювання власних думок.

Науково – теоретична база досвіду: Досвід ґрунтується на роботах відомих теоретиків, а саме: праці М. Пентилюк, Г. Шелехової, Г.Гарднера

Стисла анотація досвіду: Актуальність окресленої проблеми полягає в тому, що незважаючи на те, що українська мова є державною, вона ще не набула належного поширення на території Запорізького краю. Так, дослідження свідчать, що більшість людей, зокрема школярів, недостатньо володіють уміннями та навичками вільно, доцільно користуватися засобами рідної мови. Зазначена проблема не є новою – у педагогічній науці є дослідження, присвячені питанню формування й розвитку мовленнєво-комунікативних умінь учнів. Серед них – праці О. Горошкіної, Т. Донченко, А. Нікітіної, М. Пентилюк, Л. Скуратівського, С. Цінько, Г. Шелехової та ін. Проте недостатньо з’ясованим залишається питання щодо використання педагогами ефективних прийомів, технологій розвитку комунікативних навичок на уроках української мови та літератури. Тому мета роботи – обґрунтувати та запропонувати ефективні методи та прийоми організації навчання української мови, спрямовані на розвиток комунікативних здібностей учнів з опорою на їх домінуючий тип інтелекту.

Результативність впровадження досвіду: Робота дала певні результати. Зокрема, якісно зріс творчий рівень учнівських робіт, який позначився на якості усних і письмових висловлювань, діти краще володіють навичками спілкування як з однолітками, так і з дорослими, вільно вступають у діалог.

Репрезентація досвіду: Досвід роботи вчителя української мови та літератури репрезентовано на рівні навчального закладу та району.

Теги: Заводський, українська мова та література, творчий рівень, комунікативні здібності, домінуючий тип інтелекту.

Посилання: http://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_42.html    

                                   http://33school.tk/?q=node/39

Категорія: Українська та російська філологія | Додав: s0soldatenko (19.01.2016)
Переглядів: 1088 | Коментарі: 10 | Рейтинг: 1.0/207
Всього коментарів: 10
9 mavileshishman  
Дякую за Ваш вибір актуальної теми та цікавий досвід. ) Бажаю подальшого впровадження та успіху.

8 mavaylen  
Дякую за цікаву роботу, заслуговує на увагу.

7 elmirarochka  
Дуже цкавий наданий матеріал, який передбачає індивідуальний підхід у навчанні. Спробую на уроках історії використати теорію множинного інтелекту.

10 svet180976  
Дякую за оцінку роботи, сподіваюсь, матеріал буде корисним.

6 natali_zp33  
Матеріали з розвитоку комунікативних здібностей учнів завжди заслуговують на увагу. Дякую.

5 hemos  
Дуже цікавий творчий підхід до висвітлення теми!

4 viktorija_mihe  
Досвід стосується найважливішого питання у нашому регіоні, тому актуальний, цікавий і корисний. Дякую,

3 lan_1805  
Робота заслуговує уваги!

2 vvbojko  
Сучасно, актуально. Впевнена, що цей досвід буде корисний вчителям-філологам.

1 dukati4  
Тип інтелекту і комунікативні здібності - це цікаво. Дякую.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024