Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:54

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Використання новітніх технологій на уроках музичного мистецтва

Тема «Використання новітніх технологій на уроках музичного мистецтва»

Автор: Артамонова Наталя Миколаївна вчитель музичного мистецтва спеціаліст Вищої категорії

Запорізький навчально-виховний комплекс «Барвінок» Запорізької міської ради Запорізької області,директор Лисенко Альбіна Борисівна, м. Запоріжжя, вул..Історична, буд. 67а, 222-02-56,236-56-20, barvinok94@gmail.com.

Провідна педагогічна ідея досвіду: полягає у використання новітніх технологій, як необхідним інструментом для сучасного уроку музики, а також важливим кроком до виховання гармонійної особистості XXI століття. Впровадження інноваційних технологій на уроках музичного мистецтва з метою створення комфортних умов навчання за яких кожен учень відчуває свою успішність,інтелектуальну спроможність,розвивається творча особистість.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: полягає в необхідності впровадження та ви користуванні на уроках музичного мистецтва інноваційних технологій,які дають легше контролювати творчий розвиток учнів, формувати спеціалізовані знання в процесі навчання й виховання особистості в музиці, реалізувати можливості сучасних засобів навчання. Комплексний підхід до виховання творчої особистості охоплює широке коло питань, що відносяться до проблем загально-естетичного і морального виховання.

Саме уроки музики можуть сприяти розвитку креативності в учнів.

Під креативністю вчитель розуміє розвиток в учнів творчих умінь, які допомагають йому сприймати музичні твори,  імпровізувати, створювати особисті творчі роздуми про музику.

Сучасні інноваційні технології дуже щільно увійшли в наше життя. Використання інноваційних технологій дозволяє  здійснювати задумане, зробити урок сучасним та цікавим.

 

Науково-теоретична база досвіду: аналіз з науково-методичної літератури свідчить,що впровадження новітніх технологій як засобу формування творчо насиченого середовища уроків музичного мистецтва творчо переосмислює погляди сучасних педагогів й психологів, які спрямовані на розвиток творчої особистості учнів: психологічні теорії творчої особистості та її розвитку (Р.Грановська, Я Пономарьов), гуманна педагогіка (Ш.Амонашвілі, В. Сухомлинський), нестандартні уроки (Е.Печерська,О. Антипова, Д.Румянцева, В. Паламарчук, О.Митник),інновації в освіті (Химинець,М. Кірик),технологія інтерактивного навчання (Дж. Шерман, Г.Фріц, С.Ренегар, Дж. Фредерік, М.Сілберман, О.Пометун, Л.Піроженко, Т.Ремех),технологія колективного взаємного навчання (О. Рівін), технологія проблемного навчання (М.Махмутов, Т.Ільіна, Г.Вернер, В.Окоп, А.Матюшкін), технологія комп'ютерного (інформаційного) навчання (А. Єршов).

Тема мого досвіду пов'язана із проблемами  дитячої творчості в музичному навчанні і вихованні, які знайшли відображення і в працях педагогів-музикантів, які розглядають творчість як метод загального музичного виховання (Б.Асаф'єва, Н.Брюсова), розвиток музично-творчих навичок (Л.Баренбойм). Вирішенню питань творчого розвитку учнів засобами музики сприяли праці  з теорії та методики музичного навчання і виховання учнів (Л.Дмитрієвої, Л.Горюнової, Т.Завадської, Д.Кабалевського, Л.Масол, Г.Рігіна, О.Ростовського, О.Рудницької, Л.Хлєбнікової, Ю.Цагарелі та ін.)

 

Стисла анотація досвіду: Технологія досвіду містить в собі арсенал різноспрямованих форм, методів традиційної та інноваційної діяльності вчителя і учнів на уроці та в позаурочний час. Особливо цінним є творчий підхід до створення системи роботи на різних етапах уроку в залежності від його типу і навчального матеріалу.

Практична значимість досвіду роботи полягає в тому, що його можна застосувати на уроках музики для розвитку навчально - пізнавальних і практичних інтересів, знань, умінь, навичок учнів. Розвиток комп'ютерних технологій відкриває нові шляхи в процесі викладання музичного мистецтва.

 

Результативність впровадження досвіду: полягає в доборі, аналізі та апробації педагогічних технологій, які є найбільш ефективним для забезпечення різнобічного розвитку творчої особистості,та підтверджується стабільно високими показниками на міських та районних оглядах художньої творчості. Також результативність досвіду підтверджує: зростання самооцінки учнів, позитивну динаміку навчальних досягнень учнів із музичного мистецтва.

 

Репрезентація досвіду: відбулась на рівні навчального закладу – виступи на шкільному методичному об’єднання вчителів початкових класів, на педагогічних радах, під час відкритих уроків, як результат роботи над темою самоосвіти та на рівні району – виступ на районному  методичному об’єднанні вчителів музичного мистецтва. Накопичений досвід я використовувала при створенні технологічних карток та тестів до уроків музики підчас роботи творчої групи районного методичного об’єднання вчителів музичного мистецтва.

Теги: Заводський, музика, творчість.

Посиланняhttp://pedvistavka-zav-zp.blogspot.com/p/blog-page_56.html

Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: s0soldatenko (19.01.2016)
Переглядів: 1162 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/56
Всього коментарів: 1
1 barannikova54lja   [Матеріал]
Дякуємо за змістовний та цікавий матеріал.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020