Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:00

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Психологічні передумови навчання естетичним дисциплінам на початковому етапі в класичному ліцеї

Психологічні передумови навчання естетичним дисциплінам на початковому етапі в класичному ліцеї

Кабаченко Свiтлана Олексiївна

учитель теорiї  музики, сольфеджiо, музичної лiтератури

концертмейстер, спецiалiст вищої категорiї, старший учитель

Запорізький класичний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області

Директор класичного ліцею: Баньковська Олена Григорівна

Адреса ліцею: 69035,  м. Запоріжжя, вул. Правди, 23, телефони: (0612)34-06-82, факс 233-11-44

E-mail: lyceumsekret@ukr.net 

Сайтhttp://classlyceum.zp.uа

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: задача вихователя - пробуджувати  і виховувати власну активність зростаючої  людини, її пізнавальні та творчі потреби. Значущiсть зазначеної проблеми покладено у провiдну  iдею педагогiчного досвiду щодо створення психолого-педагогiчних умов для самореалiзацiї учнiв молодших класiв лiцею.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: програма і сам процес навчання в ліцеї побудовані так,  що все більш реальною стає завдання всебічного розвитку здібностей дiтей. Але це аж ніяк не  означає, що можна очікувати однаково високого розвитку одних і тих же здібностей у всіх учнів. Учителям постійно доводиться рахуватися з психологічними відмінностями між учнями.

Науково-теоретична база досвіду: наукові  положення про сутність становлення  i  розвиток: педагогічних  систем К.Д.Ушинського; психологiчних та музикознавчих концепцiй Б.В.Асаф`єва, Б.М.Теплова, А.Л.Островського, Л.А.Мейзеля та iнш.

Стисла анотація досвіду: Роки дитинства - роки дозрівання й швидкого психічного розвитку – відрізняє легкість і разом з тим міцність формування деяких властивостей, надзвичайна  чутливість до  навколишнього. При цьому, віковий розвиток являє собою послідовний ряд переходів від однієї сходинки до якісно другої. Молодший шкільний    вік з його характерними психофізіологічними особливостями триває 3-4 роки.   Учні початкових класів, звичайно ж, дуже різні, але все ж  їх ріднять деякі загальні вікові риси:

          - Інтелектуальні особливості.

          - Вольова готовність.

          - Значення гри для психологічного розвитку дитини.                          

          - Як навчати молодших школярів.

          - Особливості художньої діяльності молодших школярів.

          - Сприйняття художніх творів.   

Результативність впровадження досвіду:

          - Творчi роботи, презентації учнiв.

          - Найбiльш обдарованi учнi лiцею мають звання лауреатiв оглядів та конкурсiв.

          - Вступ вихованцiв лiцею у спецiалiзованi музичнi заклади.

Репрезентація досвiду:  

           Систематична участь у семiнарах ЗОIППО, вiдкритi уроки та позакласнi заходи.

Тегі: свiтова музична культура; українська народна музична культура, інтеграцiя предметiв музично- естетичного циклу, комплексний урок, сольфеджiо, музична лiтература. сопiлка. музична  iмпровiзацiя, хоровий спiв.

Посилання на матеріал: http://classlyceum.zp.ua

Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: jenya2016 (26.01.2016)
Переглядів: 575 | Рейтинг: 1.0/48
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020