Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 06.08.2020, 17:07

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Мистецтво графіки – як засіб естетичного виховання підлітків на уроках образотворчого мистецтва

Мистецтво графіки – як засіб естетичного виховання підлітків на уроках образотворчого мистецтва

Трайно Людмила Олександрівна, вчитель образотворчого мистецтва , кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії».

Запорізька загальноосвітня школа №77 Запорізької міської ради Запорізької області.

Директор: Колотова Тетяна Євгенівна.

Адреса школи: Памирська ,91, 69085

Телефон:     688039

E-mail: znvk77@bigmir.net

            http://znvk77.ucoz.ua/

Провідна ідея педагогічного досвіду – проблемно-цільовий і компетентністний підхід до вирішення  професійних проблем у  поглибленому втіленні та  використанні в шкільній програмі з образотворчого мистецтва науково-методичного матеріалу та системи творчих завдань з графіки, що сприяють  формуванню творчих, пізнавальних компетентностей підлітків;

  • виховання ініціативної, інтелектуальної творчої особистості шляхом формування позитивної мотивації та ситуації успіху;
  • активізація навчальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивних методів навчання;
  • формування адекватної оцінки власних можливостей.

Пріоритетними напрямками в роботі вважаю:

  • Творча побудова уроку;
  • Чітке визначення мети уроку;
  • Ретельний підбір і дидактичне опрацювання найефективніших форм, методів і прийомів навчання.

Обгрунтування  актуальності та перспективного досвіду.

Зміст мистецьких  державних стандартів сприяє підготовці творчої особистості учня. Втілення в програму з образотворчого мистецтва творчих вправ та завдань  з мистецтва  графіки та спираючись на передовий педагогічний досвід, дозволить підвищити рівень навчальних досягнень учнів, сприятиме творчому розвитку дитини.

Наукова теоретична база досвіду:  вимоги Державного стандарту базової і повної  загальної середньої освіти  (постанова Кабінету Міністрів від 23.12.2011р.№1392), зміст Державної програми «Образотворче мистецтво» у 5-7 класах, методичні рекомендації щодо планування курсу «Образотворче мистецтво», науково-методичні роботи Л.Масол, О.Коваленко, І.Якіманська, І.Волков (особистісно-орієнтоване навчання), І.Іванов (творчий розвиток особистості),  передовий педагогічний досвід Т. Рубля, С. Железняк, О.Ламонова.

Стисла анотація досвіду.

Мистецтво – одне з найважливіших і найцікавіших явищ у житті суспільства, невід’ємна частина людської діяльності, яка відіграє значну роль у розвитку не тільки окремої особистості,  але й суспільства. Проблема залучення підлітків до мистецтва графіки в умовах  сучасного розвитку освіти є важливим напрямком педагогіки і має ще багато недосліджених аспектів. Оскільки сучасна освіта набула особистісно-зорієнтованого спрямування, то художнє виховання підлітків неможливе без розгляду аспекту особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва взагалі і графіки зокрема. Під поняттям «особистісно-ціннісне ставлення до мистецтва» розуміємо позицію дитини, яка складається внаслідок сприйняття графічних творів і проявляється у вираженні нею естетичних почуттів, емоцій, суджень, що випливають із задоволення її духовних потреб та проявляються у прагненні до відтворення сприйнятого в різних видах художньо-творчої діяльності.

В творчій роботі з учнями спираюсь не тільки на власний досвід, а й використовую методичні рекомендації передових педагогів в цій галузі.

Результативність впровадження досвіду.

Успішне виконання навчальних завдань  учнями на уроці.

Більшість школярів мають достатній та високий рівні знань з образотворчого мистецтва.

Учні школи є активними учасниками,дипломантами та лауреатами обласних. Районних фестивалів та конкурсів з образотворчого мистецтва.

Репрезентація досвіду: участь  у районному  етапі (третє місце) Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» (2015 р.). виступ на районному методичному об’єднання  вчителів  художньо-естетичного циклу (2016 р.). 

Посилання:      http://vdohnovenieee.blogspot.com/



Джерело: http://vdohnovenieee.blogspot.com/
Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: tetyana013 (25.01.2016)
Переглядів: 643 | Коментарі: 1 | Теги: Шевченківський район | Рейтинг: 1.0/38
Всього коментарів: 1
1 skaywind   [Матеріал]
Чудовий досвід! smile

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020