Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:47

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Методичні рекомендації до реалізації принципів поліхудожнього підходу до творчо-спрямованого навчання образотворчому мистецтву

Методичні рекомендації до реалізації принципів поліхудожнього підходу до творчо-спрямованого навчання образотворчому мистецтву через математичні поняття

 Рудяк Олена Віталіївна

 вчитель образотворчого мистецтва, креслення та художньої праці, вчитель вищої категорії,  вчитель-методист

 Запорізька гімназія №28  Запорізької міської ради Запорізької області

 Адреса гімназії: м. Запоріжжя, вул. Лермонтова, 16, тел. 233-25-53

 Директор  гімназії: Бурма Ірина Миколаївна

 e-mail: zp28gimn@ukr.net
 сайт: www.s28.zp.ua  

 

Провідна педагогічна ідея досвіду: висвітлення широкого кола питань щодо методики викладання образотворчого мистецтва в початковій та середній ланці в поєднанні з точними науками.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду:

досвід роботи – напрочуд органічне поєднання потужного потенціалу мистецтва з уявленнями про математику як невіддільну частину загальнолюдської культури.

Науково-теоретична база досвіду: досвід доводить, що художня творчість може вільно уживатися с точною наукою.

Стисла анотація досвіду: У досвіді висвітлене широке коло питань щодо методики викладання образотворчого мистецтва в початковій та середній ланці, а саме:

  • наголос на важливості знання цієї науки в будь-якій подальшій трудовій діяльності;
  • інтегрований поліхудожній підхід до навчання образотворчому мистецтву;
  • індивідуальний підхід до кожного учня з метою розвитку специфічних для художньо-творчого процесу універсальних якостей особистості;
  • розробка проблемних уроків з наголосом на важливості знання математики;
  • врахування національних, культурних, регіональних особливостей і традицій.

Результативність впровадження досвіду: Сучасна освіта виходить на більш високий технологічний рівень. Ведеться пошук нових педагогічних технологій, що пов’язано, передусім, з ідеєю цілісності педагогічного процесу як системи, базуючись на теорії загальнолюдських цінностей, особистісно-орієнтованого підходу. Сьогодні існує багато різноманітних педагогічних технологій. Інтеграція навчального процесу – одна з них. Саме на уроках малювання інтегрованних з математикою засвоєння знань відбувається в процесі практичної роботи, наочно, тим самим часто випереджаючи оволодіння аналогічними поняттями в галузі інших загальноосвітніх дисциплін. Малювання таким чином сприяє міцнішому засвоєнню навчального матеріалу інших предметів. А людина, яка вміє графічно грамотно й просторово мислити знайде застосування цьому вмінню в будь-якій сфері життя.

Репрезентація досвіду: на рівні навчального закладу; виступ і презентація на засіданні районного методичного об’єднання вчителів ОТМ.

Посилання на документ: https://drive.google.com/drive/folders/0B2Lp9kfSBir1S2RIcUczVUNkelk

Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: jenya2016 (21.01.2016)
Переглядів: 844 | Рейтинг: 1.0/143
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020