Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
Українська та російська філологія [71]
Історія і правознавство [37]
Математика [30]
Фізика, астрономія [11]
Географія та економіка [13]
Інформатика [16]
Іноземні мови [94]
Хімія, біологія, екологія [37]
Фізичне виховання та основи здоров’я [19]
Музика, образотворче мистецтво [16]
Трудове навчання [9]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.08.2020, 08:51

Головна » Статті » 2015 КО: специфіка навчальних предметів » Музика, образотворче мистецтво

Інноваційні технології на уроках музичного мистецтва

Інноваційні технології на уроках музичного мистецтва
Приходько Тетяна Іванівна,

вчитель музичного мистецтва, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №90 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор Волик Л.О.
Адреса школи м.Запоріжжя, вул. Чумаченка 13-Б
тел.: 769-80-39 
email: school90zp@gmail.com  
http: http: //school90zp.esy.es

Провідна педагогічна ідея досвіду  Використання інноваційних педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва створює умови для активного розвитку творчої особистості школярів та формують їх ціннісне ставлення до мистецтва

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду   Робота присвячена проблемам впровадження інноваційних педагогічних технологій навчання, які змінюють освітній процес, привертають увагу школярів до нових форм спілкування з мистецтвом, забезпечують зростання інтелектуального, культурного, духовно-морального потенціалу сучасних школярів. Розв’язання таких актуальних проблем можливо при умові впровадження в навчально-виховний процес нових педагогічних технологій, спрямованих на всебічний розвиток дитини, що і вимагає від сучасного вчителя Державний стандарт базової і повної середньої освіти.

Науково-теоретична база досвіду Праці з естетики та мистецтвознавства В.Верховець, А.Дрьомов, Ю.Лукін, Л.Масол та інші. Дослідження з проблем естетичного виховання дітей засобами музичного мистецтва М.Лазарєва, Л.Подимова, Л. Лозова, А.Алексюк, В.Постовий, Л.Артемова. Праці з питань застосовуння інноваційних процесів в освіті О.Арламова, В.Безпалько, М.Бургіна, В.Журавльова та інших. Дослідження з питань розвитку творчої особистості учнів Р. Грановська, Я.Пономарьов.

Стисла анотація досвіду Робота включає в себе узагальнення , систематизацію, результати практичного опробування інноваційних технологій у навчально-виховному процесі.

На своїх уроках я впроваджую ігрові технології, арт-технології, інформаційні технології, проектні технології, технології розвитку критичного мислення , що сприяє досягненню певних завдань, підвищенню навчально-виховного процесу , гарантує високій рівень проведення занять, розвиток творчих здібностей і формує ціністне ставлення до мистецтва в цілому.

Результативність впровадження досвіду Аналіз проведеного дослідження застосування інноваційних технологій ( представлено в діаграмах), показує значне розширення творчого індивідуального потенціалу учнів, розвитку індивідуальних творчих здібностей і формують ціннісне ставлення до мистецтва в цілому.

Репрезентація досвіду  Досвід було представлено на засідання районного методичного об’єднання  вчителів музичного мистецтва( 2014-2015 н.р.), на засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів предметів спортивно-естетичного циклу.

Посилання на матеріал http://school90zp.esy.es/pedagogichna-vistavka-2016/102-prikhodko-t-i

Категорія: Музика, образотворче мистецтво | Додав: kommun (21.01.2016)
Переглядів: 2363 | Рейтинг: 1.0/75
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2020